Stránky

úterý 18. ledna 2011

Brown

Jsem nemocná. Ale netrpím ve smyslu teplota a bolest celého těla. Mám "jen" transformovaný hlas, škrábe mě v krku a rýma... Nechápu, že nás rýma ještě nevyhubila, protože mě týrá nehorázně. A kdyby byla šance, že se kapkama do nosu může člověk ušňupat do ráje, tak už to dávno dělám!
Zase hnědá, co :( Já vím, ale mám hnědé líčení a neutrální tóny ráda. Nicméně příště zkusím něco veselejšího ;)







 

Produkty: TF Shadow Insurance, MAC Polished Ivory, Sigma Indian Girl, EA brown gel liner, zbytek už nevím


Nehty se vrací do normálu, tak snad budou i nějaké laky ;)

6 komentářů:

  1. takové jemné líčení se mi líbí úplně nejvíc :) tohle by slušelo určitě i mě :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se takové líčení líbí taky nejvíc! Na fotkách třeba tolik nevynikne, ale ve skutečnosti je to krása :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Já mám taky hnědé stíny moc ráda, i když teď líčení dost zanedbávám :) a taky ti závidím, jak si krásně maluješ tu linku, to já pořád neumím!
    Jo a ohledně rýmy s tebou 100% souhlasím, mě trápí víceméně celý rok :(

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je přesně denní líčení mých snů! Ale vůbec se mi nedaří, vždycky to mám nejdřív moc světlé a připadá mi, že to není vůbec vidět a tak ztmavuju a ztmavuju... až to zkazím :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se jemné neutrální líčení líbí ze všeho nejvíc! A Tobě se to moc povedlo!

    OdpovědětVymazat
  6. Jasně, že neutrální líčení bude slušet každé z vás ;) Ale chce to občas i ty barvičky, ne? ♥ Jsme mladé a krásné :D

    Děkuji moc za komentáře! ;)

    OdpovědětVymazat