Stránky

středa 16. března 2011

CG Kaleidoscope Him Out

Přidávám se k holografickému šílenství! Holografy miluju a sbírám je jak pominutá. Ale lakovala jsem ho proto, že rychle schnou a já jsem chtěla jít spát nějak jako normální lidi (no stejně jsem šla pozdě! nebo teda spíš brzy?! nějaký pták už řval za oknem).
Po prolistování svého blogu jsem objevila zajímavý jev...mám zřejmě nějakou vyšší afinitu k modré nebo co. Spousta příspěvků je dost modrých! Jen se liší odstínem nebo místem použití. Snad vám to ještě neleze krkem ;)

Kaleidoscope Him Out je z Kaleidoscope kolekce 2009 a moc nechápu, proč jsem si tu kolekci nekoupila celou. Dnes smutně slintám nad fotkama jiných blogerek a koušu si u toho nehty :( Tato kolekce se mi líbila a líbí víc než OMG! Laky schnou bleskurychle a ten holo efekt je dokonalý. Tak se pokochejte a další holografický lak zase jindy, ju?










Jak velkou sbírku holografů máte doma vy?

11 komentářů:

  1. :-)) jojo, je krásný, taky jsem ho měla ve sbírce (byl první:-) ), ale putoval dál, přeci jen mi namodralá nesluší:-)Stejně tak lehounce namodralý mi přišel i sexagon, který má být stříbrný, takže taky putoval:-)) Ale zbyly mi z té kolekce doma ještě 4 kousky:-)) (Visit me in prism, Octa gone wild, How about a tumble a Tickle my Triangle:-)) ) Ty zůstanou:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ááááách, ten je úžasný, mně se modrá moc líbí! A právě mám ujížděcí období na holografech :D Ale myslím, že posty těhle HTF laků by měly být zakázaný, kdo má za to platit takový peníze?!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ani jeden, mám pocit, že mě ňák nesluší :/..tak spíš jen ráda kouknu na fotky...

    OdpovědětVymazat
  4. @ladylui, u holografů na sluší/nesluší nehraju! Prostě se mi líbí a potřebuju...zbytek mě nezajímá ;)

    @Mína, tak to ber jako odvetu za BB Couture :P

    @Dashulka, na pocit kašli! Máš se kochat tím kouzelným efektem ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mrcho! :D A jaký laky máš ještě od BB vyhlídnuté?

    OdpovědětVymazat
  6. @Mína, snad nečekáš, že ti dám do ruky zbraň?! Já nejsem tak blbá jak vypadám ;) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám asi dva (?) holografy, ale od CG nic :) Taky se mi zdá, že mi moc nesluší. Jinak mně modrá neleze krkem ani trochu!

    OdpovědětVymazat
  8. Já holografy miluju, mám jich asi milion a další milion bych chtěla! To, že v ChG udělali novou holografickou kolekci, která není dostupná nikde na netu je to nejhorší, co mi mohli udělat!!!

    OdpovědětVymazat
  9. haha tak tos mě teda prokoukla! No nic, vezmu to metodou pokus - omyl a někdy se určitě trefím :D

    OdpovědětVymazat
  10. Holo's ... always irresistible!

    P.S. Thank you for the love <3 today :D

    OdpovědětVymazat