Stránky

čtvrtek 19. ledna 2012

Crush Metal Violet

Nějak mě to táhlo k fialové, takže jsem vytáhla pigmenty MAC, které jste viděli zde a rozhodla se s nimi něco vytvořit. Ta světle fialová je nádherná, ale pekelná. Docela to z očička opadává a tady rozhodně nanášejte make-up až po nalíčení touhle barvou. Nanášela jsem prstem, protože štětec měl efekt nula nula nic. Když nanesete, doporučuji už moc neblendit, protože to odšmudláte pryč a jedete znovu! Tmavě fialová je konzistencí moc fajn a pracuje se s ní snadno.
Výsledek je ucházející. Na aplikaci té světlé barvy musím ještě zapracovat! Přece musí existovat způsob, kdy to udělá dokonalou souvislou vrstvu :o)





V reálu se to moc hezky třpytilo. Ta světlá barva je fakt efektní (krom toho, že efektně zvládá opadávat při líčení) a umí odlesky i se hezky zatřpytit, ach. Světlo opět tragické, takže trochu fantazie ;o)

Jsem zapomněla poděkovat za stále se zvyšující počet čtenářů! Takže velké DÍKY a až budu mít trochu času a inspirace, tak zkusím vymyslet nějakou "dávej ber" ;o)

12 komentářů:

  1. Fantázia frčí..muselo sa to krásne lesknúť! Ani mne to nejde nikdy zachytiť tak, ako to naozaj vyzerá :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva ti krásně sedí k očím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jeee tak tohle se mi libi moc:-) takove odstíny můžu, krásné:-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, to je moc hezká barvička :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta fialová je úžasná. Moc se mi tohle líčení líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. borůvko...borůvko..co mi to děláš..člověk má pak pocit, že se neumí ani nalíčit, když vidím Tvoje fotky =) nádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Opet krasa a to oboci to je nadhera

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mě teď baví fialová, měla jsem ji na očích včera i dnes :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Co jí zkusit naplácnout na bázi pod třpytky?

    OdpovědětVymazat
  10. krásné, krásné! já mám fialovou ráda, ale na očích se jí docela bojím. vždycky ji kombinuju s jinou barvou, aby nebyla tak vidět. budu na tom muset zapracovat a najít nějakou vhodnou variantu pro mě.
    teď přemýšlím, nevedla se tu už diskuse na téma fialová? nebo to byla modrá? navštívil mě Alzheimer, takže to du zkusit najít raději :-)

    OdpovědětVymazat