Stránky

sobota 4. února 2012

Neon

Klasicky - paleta Sleek Acid a nic jiného. Použila jsem celkem 5 matných barev (žlutá, zelená, fialová, růžová a černá). Výsledek dost svítivý a já tak šla strašit lidi do obchodu :D





Hezký víkend a dobře se oblečte, když je taková zima! ;o)

27 komentářů:

  1. Strašit lidi? Jako jak?! :D
    Mně to přijde úžasné (a upřímně - bez problému bych to nosila klidně denodenně). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně souhlasím, takovýhle "strašidla" bych chtěla potkávat denně :D

      Vymazat
  2. Ty jo. Když jsem sem teď přišla, tak jsem na tohle líčení zírala s otevřenou pusou. Doopravdy nádhera, už nevím co dodat ;). Ta žlutá a zelená :*.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé takové hezké zářivé barvičky! :) Výsledek je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, ty barvičky jsou bomba :)
    Halley http://raspberry-halley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Super líčení! Doslova! ;)

    http://the-world-in-colours.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to tě určitě nepřehlédli :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné jako vždy :-) Musela jsi v tom obchodu doslova svítit ;-), myslim to v dobrym.

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj to je pekné, asi niečo také vyskúšam - len doma, sama pre seba zatiaľ ;) Aké farby by si doporučila pre šedomodré (viac šedé ako modré:) oči? Nevyzeralo by to s tou žltou zvláštne?

    OdpovědětVymazat
  9. Mohla by jsi sem přidat nějaké videjko, jak to stínuješ :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta fialová v záhybu mi k tomu nesedí, jinak je to ale bomba!

    OdpovědětVymazat
  11. Já už radši ani nebudu kometovat, protože to by bylo samé Oh, Ach, Nádhera, Bomba, apod.! Mně se to opět hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, já už vůbec nevim co jí psát...:,-(

      Vymazat
    2. Hmm, to samé. Fakt paráda. Zajímalo by mě, byly reakce, pláč, křik? Vsadila bych se, že jen obdivné povzdechy.

      Vymazat
    3. @sonidlo: Ale jo, napiš mi Oh, Ach...já jsem pak nafučená jak páv :D Děkuji ;o)

      @Dejnicka: Tak mi napiš, jak se máš! A jak se má kočičák ;o) Jakýkoliv komentář mě potěší :o) Děkuji, Dejni!

      @Day: No normálně fakt nevím! Jen slečna na pokladně v Albertu se na mě hezky usmála :o) Ale sbalit mě nechtěla...jinak nic. A pak asi po 2 společně strávených hodinách si všiml brácha - to mě vyděsilo, protože jsem během té doby fakt mrkala ;o) Děkuji moc!

      Vymazat
    4. Mám se dobře, zima mi dělá dobře, mám míň migrén, kočičák se má taky dobře- nejlíp z celé rodiny:-D A vůbec je úžasnej, sladkej a k sežrání a vůbec se mi od něj ráno nechce do práce, protože po ránu je nejroztomilejší a nejmazlivější a vůbec! Takže od té doby co ho máme ráno zákonitě nestíhám, naštěstí ještě nemáme píchačky, ale prý nám je hodlaj zavést tak pak teda nevim co budu dělat:-D

      Vymazat
  12. Jen takle choď, je to naprosto dokonalý a aspoň to tu zimu nějak prozáří :D

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne! Acid paletku som venovala v giveaway a odvtedy zvažujem či si ju aj pre seba objednat..ja by som sa s nou "vyrádila" najmä cez leto ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. toto je niečo pre mňa ! nad tou paletkou začínam uvažovať :)

    OdpovědětVymazat
  15. S timhle si se strefila přesně do mýho vkusu, úžasný.
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  16. @Kyky: Tak to jsi mě dostalo - denně, jo?! Děkuji :o)

    @Mína: Tak se s žížalou přestěhuj do Brna a budu vás chodit strašit :D Děkuji moc!

    @Zdenda: No je to divočina! Ale tak jsem ráda, že se to líbí :o) Děkuji @)->--

    @Skodulka: Ještě štěstí, že nesvítí i ve tmě :D Děkuji moc ;o)

    @Halley: Děkuji :o)

    @Markéta: Jo? Tak to moc děkuji :o)

    @Brigitte: Děkuji.

    @Kejtyna: Naštěstí nebylo moc lidí v obchodech! Takže se to dalo...ale já ty výstřednosti nosím asi jen na očích a nehtech, nikde jinde ;o)

    @Klarka321: Překvapivě ale nikdo moc nekoukal (ani prodavačky!), tak nevím. Děkuji ;o)

    @Lucia: Vyzkoušej, pokud se nebojíš barev ;o) A víš co? Vyzkoušej, i když se barev bojíš :D K šedým si žlutou dovolit můžeš. Šedá je vůbec dobrá barva, to musíš zkusit všechny možné i nemožné odstíny a kombinace! Ostatně já se s tím taky moc nemažu.
    Děkuji, krásko ;o)

    @Lůca: Video se určitě časem objeví, ale neřeknu a neslíbím kdy. Zrovna u stínování nedělám nic speciálně oproti videům na YT ;o) Ale to ostatně bude vidět, pokud video úspěšně vytvořím :o)

    @Lady: Jasně, ne všechny barevné kombinace všem sednou. Mně to barevně nijak nevadí a přišlo mi to takto ok :o) Moc děkuji! ;o)

    @Iva: Heh, tak jo, budu to tak nosit ;o) Děkuji!

    @Čajová: Děkuji moc ;o) No potřebuješ ji! Vůbec nechápu, že ještě váháš :o)

    @kesa: To jsem ráda ;o) Tak ještě chvíli uvažuj a pak si ji rovnou pořiď :o)

    @J.: Děkuji @)->-- To mě moc těší!


    Všem moc děkuji za komentáře :-*

    OdpovědětVymazat
  17. parádní!!

    sugarspicesecrets.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Čím si maluješ to obočí? :-)

    http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám zkosený štětec a matný stín. Přesnější návod najdeš zde: http://shakedblueberries.blogspot.com/2011/02/eyebrows-step-by-step.html

      Vymazat
  19. Ježiš! tak to je báječný =D suprově ujetý =)
    http://catherine-s-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat