Stránky

úterý 20. srpna 2013

Když dva dělají totéž...

Tohle bude malé odplivnutí, protože mi žluč koluje v žilách! Už jsme na šminkoFB zmínili, že si trochu nerozumíme s českým zastoupením UPS. Protože jsme zaplatili přepravu, kterou objednával dodavatel zboží, chtěla jsem za to tu SLUŽBU, co jsme zaplatili.

Vrátím se na začátek. Skvělá H., která nás má běžně na starost a po 4 letech je to 3 osoba, co se o nás stará (s nejlepšími výsledky, vážně ji mám moc ráda), měla zrovna dovolenou. Jak to tak bývá, vrátil se mi email, že je na dovči a pokud je to urgent, ať napíšu L. Tak jsem přeposlala objednávku L., ale nakonec ji vyřizovala J. Nevím proč, nač a zač, ale tady začaly problémy. Rychlost blesková, ale to bylo vše. Veškeré požadavky přehlédla, na doručovací adresu nebrala zřetel a objednali přepravu u UPS. Jak často potkáváte UPS v Brně??? Já ve středu a v dubnu...

Nepochopíte, jak jsem se radovala, když mi přišel mail, že balík vyslali. Uááá, balík na cestě! Yeeees! Euforie opadla, když jsem viděla, že balík jede do 200km vzdáleného Havířova a bude doručován 22. ve čtvrtek. WTF?! Čumím do mailu, jak bacil do lékárny a nerozumím... Proklínám H. a její dovolenou! Ale zase se nestydím něco vyřídit, tak píšu českému UPS. Nejdřív zmateně hledím na web a hledám kontakt. Nekecám, to je dobrodružství jako spát poprvé ve stanu na zahradě. Dobře, po 15 minutách zběsilého klikání se doklikám k nějakému formuláři. Zajiskřilo mi v očích, miluju kontaktní formuláře = někdo mi pomůže! Jenže vyplnit jeden formulář mi zabralo dalších 20 minut a nebyla jsem si jistá tím, co vlastně dělám a jestli se mi někdo ozve. Hezky jsem vysvětlila, co se stalo a jak moc potřebuji, aby mi poslali ten můj vymazlený balíček do Brna. Odpověď přišla relativně rychle, ovšem obsah mi rozhodil sandál....



Proč jim jako nestačí 3 dny na vyřízení žádosti o změnu doručovací adresy? Proč vlastně vůbec nejde změnit doručovací adresa pro 1. doručení?! To mě nehorázně nasralo...takhle vytočit mě umí jen mamka, takže paní/slečna Kateřina je fakt talentovaná. Zvedla mi nitrooční tlak, že mi oko málem vystřelilo z hlavy!
Nicméně mě to neodradilo od pořád relativně slušné komunikace. Žádala jsem znovu, jen trochu naléhavěji...




Jsem si říkala, jak jsem šikovná a že mi v UPS určitě rozumí. To mě nechali myslet si jen chvíli, protože mě vyfuckovali ještě víc :D Tohle neumí ani moje mamka...Kateřina jednoznačně drží prvenství a jestli mě budete chtít vytočit do bezvědomí, pošlete mi prosím něco přes UPS! Věřím, že mě nezklamou...




No, rada UPS na mou žádost byla, že mám informovat něco přes 30 lidí na adrese sídla, aby to nikdo z nich nepřevzal. Trochu úlet... Četla jsem to 10x, jestli se mi to nezdá. A víte co? Nezdá!

Jenže tohle už je za mou hranicí pochopitelného, takže jsem začala psát hnusné maily...




Ale protože Kateřina má hned vedle počítače přepravní podmínky a jejím úkolem je odpálkovat všechny otravy jako je Bára, nedala se zlomit. Ohnala se přepravníma podmínkama a já se budu ohánět tím, aby mi nikdo už nikdy nic neposlal přes UPS. (Mimochodem ta podobnost s UPC je až magická a mnohé vysvětluje...o zákazníky se starají hodně podobně.)



Jednala jsem s Českou poštou (pro spoustu lidí je to dost horor), PPL, DPD, DHL, GLS, Raben, InTime, FedEx a asi by se našlo i něco dalšího a nikdo mi horší službu než UPS nenabídl. Nekecám, vždycky fajn přístup a domluva možná. Jen UPS má modlitební přepravní podmínky, přes které vlak nejede. Děkuji, všude vás vřele doporučím a nezapomenu ani na skvělý zákaznický servis.
Tady se mi potvrdilo, že když dva dělají totéž, není to totéž! ;) Česká pošta je skvělá, věřte mi.

Budu jim ještě volat, ale asi vím, jak dopadnu...chci, aby ten balík nezkoušeli ani doručovat. Tuším, že zazní něco o přepravních podmínkách.

18 komentářů:

  1. Barčo, to je mi dost líto, že s tím máte takové problémy :( Vždycky na to koukám na fcb. jak se to zasekne někde na celnici, v Německu a teď tohle.
    Kretény prostě nepochopíš...

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi líto :-( to je pak o nervy

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Neuvěřitelný. :(
    Můj tatka vždycky říkával, že 95% lidí jsou idioti a většina z nich pracuje ve službách a s lidmi. Čím jsem starší, tím víc s tím souhlasím.
    Je až neuvěřitelný, jak někteří lidé dokážou být neochotní. V 99% případů je to podle mě o tom, že se NECHCE, ne o tom, že to NEJDE.
    Nechápu, že se u nás spoustu firem ještě nenaučilo vycházet co nejvíc vstříc zákazníkovi - vašk konkutence je vysoká, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Na to se dá říct jen jedno: Blbci.
    Přeju pevné nervy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Po přečtení článku mi naskočila husí kůže.Pro ně je to prostě práce a Ty jsi otravná veš,tak to prostě někdy je.Někdy zůstává rozum stát,jak takovéhle firmy mohou fungovat a že jim někdo vůbec dává zakázky.Na co si udržet zákazníka,vždyť lidí je dost ne?Myslím,že místo paní Kateřiny by klidně mohl odpovídat automat a zas by bylo o jednoho blba ve službách méně.

    OdpovědětVymazat
  6. Když se chce, všechno jde... Kdyby se slečna/paní Kateřina radši místo opisování přepravních podmínek pokusila balík dohledat, ale to by bylo moc pracné. Zrovna včera jsem se podivovala nad doručováním od DPD - balíček mi dal pán na parkovišti a nepotřeboval ani podpis :D A jednou se nám stalo, že nám přepravce nechal zaplacený balíček (v hodnotě dvou tisíc) na poštovní schránce - do ní se nevlezl :D Takže za mě taky zlatá česká pošta ;) Ti mi to nechají aspoň u sousedky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to mě nas... jen když to čtu!!! Zlatá Česká pošta opravdu. Momentálně mě irituje přeprava InTime, ale ne tak přeprava, jako řidič co jezdí naší oblast. Jeho debilní kecy, kterých má opravdu nespočetně, že si k nám na samotu zajíždí atd. ... WTF?!!! Takže pokud to jde, volím poštu, s tou není nikdy problém.

    OdpovědětVymazat
  8. Já už jsem měla problémy se všemi výše uvedenými firmami (až teda na Raben, to vidím prvně), takže bych takto neškatulkovala, že jenom UPS je špatné, všude jsou blbci a všude, kde jsou blbci je to v tu chvíli špatné:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neškatulkuji ;) UPS se drží přepravních podmínek, které jsou úplně nesmyslně postavené. Neudělají nic jinak.

      Raben měl špatnou adresu, vyzvedli jsme osobně na cestě :) ČP změní doručovací adresu i po telefonu. GLS jsme vyzvedávali v depu, protože nás nenašli, jednou jsme přebírali taky na cestě. ČP řidič na mě 3x čekal a byl v pohodě. Vždycky jsem se domluvila.

      UPS jsem volala, ať nezvoní na doručovací adrese - to nelze. Oni to musí doručovat na adresu. Balík je můj, chci ho v Brně! Ne, až pokud ho nedoručí poprvé na uvedené adrese. Jak u blbečků na dvorečku! Mluvila jsem se 2 různými lidmi a žádná změna :D

      Celkově bych zhodnotila Raben jako pro mě zatím nejvstřícnějšího přepravce. Ale i se zbytkem velká spokojenost.

      Vymazat
  9. nie je nad ochotu vyjsť v ústrety... niekedy by ma zaujímalo, kto im tvorí tie podmienky a systém liezť do domu komínom. a súhlasím s tým, čo napísala Kyky. ja som s našou poštou nejaké väčšie problémy nemala, ale za to kuriér UPS ma vie tak nasrať, až som sa raz neovládla. u nás (v našom okrese) totiž chodí kuriér UPS ako poštárka - keď nenájde doma, nechá lístoček. čo na tom, že má telefónne číslo a odosielateľ si za službu doplatil. keď sa to stalo už po tretí krát, tak som mu vynadala, že odvtedy volá. asi som na čiernej listine :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi mě pobavila :D Ale jo, když je to placená služba a frajer nevolá (co kdyby se fakt dovolal!), tak bych pěnila.

      Vymazat
  10. Haha...to já si teďka tak objednávala novej koberec a když sem s nima řešila nějakej problém /slíbili doručení a nedodali/, tak mi pán tvrdil, že prý se mnou nikdo nemluvil, jestli jsem se omylem nedovolala do jiné firmy... :D :D

    To jsem se zas jednou vytočila do běla...a zejtra jedu někam narychlo sehnat koberec :)

    OdpovědětVymazat
  11. No, já jsem se právě rozhodla, že mám UPS nejradši ze všech dopravců. Proclívám skoro každý měsíc už tři roky nějaký obchodní balík ze zahraničí přes různé dopravce a pokaždé, když posílám vyplněné avizo, tak do mailu píšu prosbu o zprávu, jestli je vše v pořádku. Teď se mi poprvé za celou tu dobu někdo obtěžoval odepsat, že to v pořádku je. Tak mě to úplně dojalo. :)
    Jak to s balíkem teda nakonec dopadlo? Mě dneska doručovali balík UPS v Praze a prosila jsem je, že tam nejsem, ať mi to přepošlou do Brna. Tak to už by se jim sem snad mohlo v pondělí vyplatit zajet, ne? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dopadlo to nakonec dobře. Ale musela jsem volat do kanceláří, aby to nikdo nepřevzal. Což znamenalo, aby si to sdělilo cca 30 lidí. Volal mi pak řidič, že to nikdo nechce převzít! Tak jsem na něj už ječela, protože jsem si připadala jako idiot. Nakonec napsal na krabici adresu do Brna a ve čt to přišlo. Ale taky mi řidič řekl, že jsem mohla dát vědět, protože to bylo těžké a on to tahal do schodů, chudák. Navíc jsem volala na ostravské depo a tam mě taky poslali někam a ani řidiči neřekli, že to nikdo nepřevezme.

      Ale pán mě dojal, že to musel nosit...já to taky nosím a sama. Jen 1x mi řidič zásilky vynesl ;)

      Vymazat
  12. Pekný článok.Pozývam na GIVEAWAY!!!!!!!!
    http://beautybypetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat