Stránky

neděle 29. prosince 2013

Inglot aktualizace

Po roce jsme opět navštívili Inglot. Je to vždycky něco jako výlet. Ovšem tohle bylo dost zvrhlé, protože do obchodního centra zavítalo snad celé Polsko. Takže jinak byly nákupy nic moc…spíš nic, protože nic jiného krom Inglotu jsme nenavštívili.
Na druhou stranu nutno říct, že polské dívky a ženy byly krásné. Přišly mi vcelku elegantní, moc hezké a vůbec. A taky mě zaujalo, kolik obchodů s obuví se do jednoho nákupního centra vejde :D MOC!

Vůbec poprvé jsem pořídila stíny Rainbow a jsou tak krásné! Budu potřebovat další :) Do sbírky přibyl jeden matný pigment, 3x třpytečky, Duraline a pak už jen stíny. Strašně mě svrběla ruka nad sypkými pudry - třpytivý pudr, který byl spíše jako stín (balení velké jak kýbl) a rozjasňující pudry, jeden málem odjížděl s náma. Prodavačka to pochopila velmi rychle a na co jsem koukala déle než vteřinu, to mi zkusila nabídnout. Byla milá a velmi ochotná.

Fotky jsou dokumentační ;)





Ráda teď sleduju, co jste dostali pod stromeček a taky ten TAG. Takže se nestyďte a svěřte se s dárky i tagovkou ;)

Doufám, že jste Vánoce přežili v pohodě a užíváte si nějaké volno ;) Děkuji, že jste, že mě ještě čtete, komentujete…prostě děkuji. Přeji krásný a skvělý rok 2014!



3 komentáře:

  1. Jé, tak já se svěřuju, že jsem na blogu dárky psala :)))

    Jinak tvoje Ingloťácká sbírka je moc krásná. Hlavně řádek pod Rainbow stíny je pro mě akorát dělaný :)

    OdpovědětVymazat
  2. i já jsem už svůj článek s dárky napsala ;)
    Inglot mě moc láká, ale když jsem byla na Chodově naposledy.. tak jsem je tam nějak styděla jít :D bylo ráno, nikdo tam nebyl a já jsem velmi nerada středem pozornosti.. achjo :D tak snad příště, protože vše vypadá velmi lákavě:)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné :) já jsem zrovna v Inglotu včera nakoupila stín a stín na obočí, abych si doplnila paletku. a taky super make-up! jinak šmírovací článek o dárkách neplánuju, fotila jsem si to jen na instagram a chci během ledna/února kosmetické věci zrecenzovat :)

    OdpovědětVymazat