Stránky

sobota 11. ledna 2014

Grape Shimmertime

Ty fotky si tady suším už pár dnů. Chtěla jsem to postnout dřív, ale pokaždé mě přepadla taková lenora, že se to nedá ani slovy popsat. Celkově se teď raději věnuji jiným věcem, než zrovna blogu. I když by se našlo dost materiálu, někdo to napsat musí a mně se nechce.

Přepadl mě pigmentový záchvat a prostě jsem 2 oblíbené vytáhla a něco si rychle načmarála a jeli jsme na obrany.


Grape1


Protože bydlíme za mlhou, která by se dala krájet, tak jsou fotky tmavé a lepší neudělám.

Grape2


Nakupuju. Nebo jsem nakupovala. A říkám fuj! Ale nikdo mi nesvázal ruce, tak co jsem měla dělat??? Takže by bylo o čem psát a dokonce bych měla i materiál na recenzi. Ale mě ty recenze nějak nebaví a psát je neumím, jsou lepší autorky. Než bych se zamyslela nad recenzí, tak si jdu raději číst o BARFu a zkoumat zkušenosti ostatních. Nebo imaginárně (ne vždy zůstane u "imaginárně") nakupuji na internetu. Případně jsem v kanceláři a taky začátek nového roku = hodně papírování, práce a jako bonus kontrola z úřadu ohledně podnikání. Prostě luxus :)
Velkou výplň taky tvoří ty dvě chlupatky. Zjištění, že to malé prase má 13kg mi trochu vyrazilo dech. Když to jde, trávíme čas s bórdří kamarádkou Tiffany, se kterou se řežou (a já díky tomu s Věrkou!).
Jo, a zastavila se za náma trb, pily jsme horkou čokoládu a topily jsme v ní marshmallow :) Vyfotila jsem ji mobilem, ale prý ji nemám prezentovat takto, že nevypadá dobře nebo něco takového mekotala. Vypadala skvěle! Jakože myslím skvěle a hrozně se mi líbily její boty, ale ty jsem nevyfotila (asi trochu škoda).

Jo, a postřehly jste, že hledám "modelky" na focení? Klidně se hlaste na mail, více info na FB.

5 komentářů:

  1. Krásný líčení! (Zase! :)) A jako, tohle jsi "rychle načmárala"? Až budeš pořádat kurzy toho rychlýho čmárání... prosím, ať jsem první na seznamu zájemkyň. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, veľmi pekné a pritom jednoduché :-) Super!

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  3. Což o to, namalovat bych se od tebe nechala ráda, ale ten věk už trošku nesplňuju, už nejsem svěží náctka :D :D :D

    Mimochodem, jaký používáš linky? Momentálně googlím všude možně, protože mi dochází tekutý linky, tak sháním nový (a lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linky, pokud si chci hrát, tak cake liner od Illamasqua. A když spěchám, tak většinou fix od MeMeMe, ten mi přijde překvapivě fajn.

      Vymazat
  4. fakt jo? skvěle? a boty? no nevím... mi přišlo, že s lodičkama ve škole to pak vypadalo ještě líp. ale tedy děkuji.

    a povolení ukazovat moje fotky fakt tedy jakože nemáš!

    jinak miminko má 13 kilo? pěkně roste!

    OdpovědětVymazat