Stránky

pondělí 17. listopadu 2014

CND Vinylux Weekly Polish + TC

* produkt k recenzi poskytl eshop modelaznetu.cz

CND Vinylux Weekly Polish je produkt, který se chlubí týdenní výdrží bez podlaku. Slibuje 7 dní, aniž by se olupoval.

Já jsem ho testovala 6 dní. Jednak z důvodu, že se ukázalo, že mi déle nevydrží perfektní a už jsem se na to nemohla dívat. Týden jeden lak je pro mě trochu utrpení.
K laku je nutné mít speciální Weekly Top Coat, který s barevným Vinyluxem tvoří ideální pár. Bez tohoto TC vám nezaručí slibovanou 7-mi denní výdrž. Má to fungovat na nějakém speciálním principu (ProLight), kdy pomocí běžného denního světla (UV záření) dojde k zesíťování polymerů, což znemožňuje ono nechtěné olupování.

Lakovala jsem ve čtvrtek v noci 6.11. po příjezdu k rodičům. Byla jsem na smrt unavená a navíc jsem věděla, že nebudu mít šanci si nehty během dalších 4 dnů přelakovat, tak se mi to náramně hodilo. To jsem ale nevěděla, do čeho jdu. Naivně a trochu nafoukaně jsem předpokládala, že už mám něco nalakováno i odlakováno, a tak to půjde úplně samo. Vinylux má úplně jinou a zcela specifickou konzistenci. Trochu mi to připomíná hustou disperzi :) Barva rychle zasychá, přetáhnout jedno místo 2x se krutě nevyplácí, lak se začne hrnout a dělá lysiny. Po první vrstvě jsem to chtěla vzteky prohodit oknem, ať se s tím klidně nalakuje ten mamčin vakochrtoberger, který pobíhá po dvoře. Naděje umírá poslední...takže na druhou vrstvu jsem se trochu vybavila trpělivostí, rychlostí a co největší přesností. Výsledek se dal...vypadalo to vcelku obstojně.

3. den, odstín Purple Purple


CND Vinylux Weekly Top Coat na mě naopak působí konzistencí jako běžný TC. Nanáší se skvěle, je tekutější, schne rychle a zanechává dokonale lesklý povrch. Dala jsem 1 vrstvu.
(Focení probíhalo za trochu ztížených podmínek, u našich bylo ošklivo a tma už od rána. Až třetí den se počasí umoudřilo. Po příjezdu do Brna mě to počasí asi pronásledovalo a ještě 1 den jsem měla tmu. Proto nejsou fotky z nejlepších :( )

Totálně unavená jsem šla spát a očekávala ráno cokoliv - klidně polštářový vzor. No nekonal se, což mě trochu zklamalo a taky dost potěšilo :)

1.-3. den se nestalo nic zvláštního až na to, že jsem prsteníčkem srazila dveře, ohla nehet a zlomila lak. S tím se dalo existovat, vrstva TC to srovnala ;)

4. a 5. den pořád nuda, nic se nedělo

6. den mi barva už dost vadila! Byla a je sice krásná, ale po takové době? Uff... Odlakovala jsem večer poté, co se mi odloupl kus laku na ukazováčku (to bylo okolo půlnoci, proto to není na fotce)


Pozitiva:

  • pouze 2 kroky (barva + TC)
  • rychle schne (během minut je to zcela suché)
  • 3FREE - neobsahuje DBP, formaldehyd a toluen
  • výdrž více než 5 dnů, podle výrobce 7 dnů (pro mě 6, ale s lepšími nehty dá asi víc)
  • výběr z téměř 80 odstínů

Negativa:
  • nutno používat jako systém (lak + TC)
  • trošku zvláštní konzistence, ale je to nejspíš o zvyku


CND Vinylux Weekly Polish Purple Purple

prasklý lak

Máte vyzkoušený CND Vinylux? A láká vás to?

13 komentářů:

  1. Mam jen ten TC ani jsem nevedela, ze jsou potreba dohromady :)

    A ten je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi nejsou potřeba dohromady, ale spíš garantují dohromady tu výdrž ;)

      Vymazat
  2. Ta barva je nádhernější než jsem myslela :D
    Já zkoušela 3 Vinyluxy - Dark Lava dělala to, co tvůj Purple Purple. Vexed Violet je spíš vodovější a nejlépe se mi dělalo s Pretty Poison. Dobře se aplikoval a nikam nestékal nebo nedělal brázdy. TC mi přijde hodně dobrý, ale i s ním se mi rychle šoupou špičky, i když se nic neodštípává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta první vrstva byla fakt mazec! To mi při té únavě moc nepřidalo, ale jinak super ;)

      A barva je fakt krásná! Není to fialová, ale spíš blurple a taková hluboká <3

      Vymazat
  3. Jak modré laky moc nemusím, tak tento se mi moc líbí! Kde se dá koupit musím najít. Náhodou ty ho nemáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CND Vinylux koupíš na modelaznehtu.cz (ty názvy v postu jsou klikatelné) -> http://www.modelaznehtu.cz/shop.php?pr=58613&cislo=108
      Je fakt krásný ;)

      Vymazat
  4. tenhle odstín mám už asi rok doma, ale ještě jsem ho nezkoušela - klasika. :-( Teď jsem tedy ale zjistila, že bez toho top coatu je mi stejně asi na nic... chjo! nicméně i tak je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak ho nalakuj! Honem! A ten TC teoreticky nepotřebuješ, jen ti pak negarantují tu výdrž ;) Ale to neva, kvůli té barvě to riskni.

      Vymazat
  5. Děkuju za reakce ;) Koukám, že odstín zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo barva je to krasna, ale 6 dni by to byl nejspis vopruz.. a tvoje nehty... ach... :)
    kdy bude reportaz z reparace nehtiku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reportáž je už na světě, na zrcátku ;) >> http://zrcatko.mojesminky.cz/2014-11/jak-opravit-nalomenynatrzeny-nehet/
      A děkuju @)->--

      Vymazat
  7. Barva krásná, ale ta doba by mě taky zabila :-D Ale tak jo, když někdo nemá čas co pár dní přelakovávat anebo je barevně trpělivý, proč ne. Dobrý vědět, že to funguje!
    Verunka

    OdpovědětVymazat