Stránky

středa 4. února 2015

Brown Rainbow

O Vánocích jsem doplnila svou plechovou paletu o pár nových Inglot stínů. A už jsem do nich sice hrábla, ale nebyl důvod to v té tmě venku fotit.

Tohle je jednoduché a v podstatě nudné líčení. Hnědá klasika, která je vidět všude. Já jsem použila mix produktů Inglot a Kiko.


mu_2_2_2_1

mu_2_2_1_1

Produkty:
❤ Too Faced Shadow Insurance báze pod stíny
❤ Inglot Rainbow Eyeshadow #117 (vnější koutek)
❤ Kiko Water Eyeshadow #227 na mokro (vnitřní koutek)
❤ Kiko Supreme Eyeshadow #01 (přes water eyeshadow)
❤ Inglot mono stín #373 (pod obočí)
❤ Inglot Duraline na linku
❤ LASplash Lux Eyeshadow odstín Supernatural (linka)
❤ Barry M Lash Vegas Blackest Black with Fibres
❤ Anastasia BH Dipbrow Pomade Medium Brown obočí
❤ štětce Bdellium Tools


Jsme v půlce týdne a já se strašně těším na víkend ;) Hezký den @)–>––

3 komentáře:

  1. a to je jako to ono? co jsi na sobě měla včera? to s kiko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě ano, jen včera to byl už druhý pokus a ani jsem to nefotila ;)

      Vymazat
  2. Moc hezké! Inglot stíny mám zatím jen dva (v paletce pro 10 stínů :D) a i z těch jsem nadšená, takže už se těším, až si dokoupím další a postupně zaplním paletku:))

    OdpovědětVymazat