Stránky

středa 7. října 2015

CND RescueRXx™

*za produkt k recenzi děkuji eshopu modelaznehtu.cz

S recenzí jdu trošku později, ale zase jsem si nechala prostor to fakt testovat. RescueRXx™ jsem používala vcelku pravidelně (na mé poměry).



O co vlastně jde? Mělo by jít o revoluční péči o oslabené a poškozené nehty. Jde vlastně o nehtový olej s keratinovými proteiny. Keratinový protein se váže na přírodní nehet, čímž ho posiluje. A co je keratin? Je to bílkovina, která je základní složkou vlasů, chlupů a právě nehtů. Takže je tělu vlastní ;)

Tak jsme si to vysvětlili a teď si řekneme, co jsem vyzkoumala. Doporučených 4 týdnů pravidelného mazání jsem nedosáhla. To je prostě moc dlouho. Ale 2 týdny jsem dala! V nepravidelných intervalech ho používám cca 4 měsíce (jsem už za půlkou lahvičky).
Rozhodně vám nenapíšu, že za 4 dny se stane zázrak. To se jako fakt nestane. Ale po těch 2 týdnech jsem měla nehty hezčí, pevnější a hlavně se přestaly třepit. Samozřejmě na to má vliv i to, že když mažu, tak nelakuju a tím pádem ani nemusím odlakovávat.

Samotný olej je hodně příjemný. Voní sladce...asi trochu jako cukrová vata nebo tak něco. Strašně se mi ta vůně líbí. Před použitím je nutné lahvičku dobře protřepat, protože bych řekla, že něco má tendenci se usazovat na dně (asi ten protein?!). Po protřepání je RescueRXx™ lehce mléčně zakalený. Dobře se vsakuje, ale rozhodně to není na používání v kanceláři během dne.

Teď vám ukážu své nahaté nehty (a doufám, že je to naposled, nemám to ráda).


Jak jsem používala a používám... Většinou 1x dopoledne a 1x před spaním trošku na každý nehet a vmasírovat i do nehtové kůžičky + volného okraje nehtu. Trošičku znamená, že otřu štěteček o hrdlo a pak zlehka přejedu každý nehet.


Různých nehtových zázraků jsem vyzkoušela vcelku dost. Taky různé pilulky a zobání. A i k tomuhle jsem byla skeptická, ale musím říct, že výsledky má. Jako neudělá mi nehty jak z časopisu, ale opravdu pomůže a hlavně to třepení nehtů zmizelo úplně.

Máte zkušenosti s nějakou výživou na nehty, která fungovala? Zaujal vás RescueRXx™?

3 komentáře:

  1. Zaujal, ale zatim to porad jisti Shellac. Neumim si predstavit nosit nahe nehty takovou dobu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vtipné je, že je to prostě psychický blok, než že by to bylo kvůli nehtům, žejo :D Já jsem z toho na začátku byla úplně nesvá! Ale dá se to vydržet. A já si dám třeba den dva bez laku a ono i tohle trošku pomůže.

      Vymazat