Stránky

středa 6. dubna 2016

Colorful Eyeliner

Nesmrtelná klasika. Pro mě evergreen. Vždycky to na mě jednou za čas přijde, opráším barvičky a linkuju jak o dušu. Líčení bývá v tomto případě dost "nudné" a mně to vyhovuje. Linka je tím zábavným akcentem.

Tady se asi není moc o čem rozepisovat. Buď si koupíte barevné linky nebo si vystačíte se stíny. Každému, co mu vyhovuje ;) Já jsem stínová už dlouho.

Červená linka je pro mě docela magická. Strašně se mi líbí a asi mě žádná jiná barva nebaví tolik!



Máte oblíbenou barvu oční linky? (Kromě černé, šedé a hnědé teda, ať nejsme tolik při zemi.)

Hezký den @)->--

5 komentářů:

  1. Nádherná inspirace pro to pořídit si fialovou linku :-) Já mám období kdy používám pouze stíny ale někdy přijde období kdy si třeba každý den linku udělám, ozvláštní to líčení a dá tomu šmrnc.

    OdpovědětVymazat
  2. chtěla bych mít na takové looky "koule", protože to vypadá naprosto peckově! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tyrkysová a zelená, do vnitřního koutku stříbrná nebo glitrová do zlata :) Mám v těch barvách i řasenky, tu používám i fialovou. Ale červená je tak na upírku, myslím :D

    OdpovědětVymazat