Stránky

čtvrtek 6. ledna 2011

Bourjois Regard Parme Etincelant

Doufám, že je všude stejně šero jako tady u nás. V tomto čase se vážně nedá udělat jedna rozumná fotka na denním světle :( Tak opět aspoň ilustrační fotky. A pokud se v dohledné době zadaří, tak vyfotím i samotné stíny Bourjois, protože jsou krásné - ve skutečnosti jsou fialkové s modrými odlesky a na tmavém podkladu jsou spíš do modra, ale mění se podle úhlu dopadu světla ;)











Produkty: TF Shadow Insurance, blended black eyeliner pencil, Bourjois Regard Parme Etincelant, Stila Smudge Pot Pink Noir, mascara, brow pencil


Přemýšlím o změně tvaru nehtů - asi kulatý/oválný. Mně se totiž olámaly všechny rožky, ale ne proto, že by se mi nehty více třepily nebo něco. Prostě ten rožek vyčnívá a snáze zavadí o cokoliv např. klika dveří u auta (2 nehty pryč), oblečení (nespočet nehtů pryč), čoklíci (opět nespočet) atd. Vedu vnitřní boj, protože hranaté nehty se mi moc líbí, ale asi jsou nepraktické... Tak nevím a přemýšlím už týden, co vlastně udělám :( Samozřejmě nejde o život a nehty dorostou! Ale nevím si rady. Co si o tom myslíte? Hranaté nebo kulaté?

6 komentářů:

  1. Ty stíny jsou úžasný, to jsou na celém oku jen tyto stíny, nebo ještě jiné? Podle popisku to nějak nepoznám *stydí se*

    Jinak ke kulatým nehtům, já teď taky trošku zapilovávám hrany, přijde mi to taky lepší, že se tolik strany nezachytávají a nelámou, ale já mám ještě problém, že se mi trochu třepí :(

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem fotila nehty a připadá mi, jako by byla venku noc :) Mně se taky vždycky víc líbily hranaté, ale co do praktičnosti se to nedá srovnat. Můžu dělat cokoli, nelámou se a vydrží i delší. Akorát se musí častěji upravovat :( A taky si říkám (no musím mít pro ten kulatý tvar nějaký důvod), že hranaté brzy určitě vyjdou z módy... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Míno, jen ty jedny ;) Akorát na různě tmavém podkladu (černá rozšmudlaná tužka).

    sonidlo, ty mě děsně štveš! Jako já vím, že ty kulaté jsou asi lepší... No zkusím nechat nehty dorůst a pokud zase padnou za vlast, tak už na hranaté kašlu :( Jak to dělá AYD, že má nehty tak krásné, dlouhé a HRANATÉ???

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám taky nehty kulatější :) jinak ti stíny se mi moc líbí, stejně tak tvoje dokonale upravené obočí :)

    OdpovědětVymazat
  5. mne se libi co nejprirozenejsi-kratke a kulate!;)

    OdpovědětVymazat