Stránky

úterý 30. srpna 2011

Lady Grey

Je to tak...nové šminky do sbírky, bo šminek není nikdy dost! Ulovila jsem Lady Grey, ale jako sample (nový, nejetý). Nejsem z toho moc moudrá, ale mám pocit, že se ty stíny nedají z té paletky dostat :D I když jako super úsilí jsem tomu nevěnovala, ale kdyby někdo z vás věděl, jak to s těmahle sample věcičkama je, tak budu ráda ;)


Použila jsem všechny stíny z paletky





fota palety




asistovala mi Hajzloňa


Dobrou noc! :-*

5 komentářů:

  1. How adorable and sweet is your assistant :)

    OdpovědětVymazat
  2. @Biba: Thanks ;) She is much more sweeter in real life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Po té paletce moc toužím! Jsou všechny odstíny dobře pigmentované?

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, z těch nových paletek ty stíny nejdou ven :-( To není tím, že to je sample :-(

    OdpovědětVymazat
  5. @Rena: Aha, tak moc děkuji za info @)->-- Moc mě to ale nepotěšilo.... :(

    OdpovědětVymazat