Stránky

středa 2. listopadu 2011

MAC Prep+Prime vs. Essence fix&matte

Jsem se vyburcovala k sepsání dalšího srovnání (a dokonce se to hezky rýmuje). Ráda bych představila 2 pudry z odlišných cenových kategorií, které mají stejný úkol. Jsou to transparentní pudry, které slouží ke zmatnění bez toho, aniž by kryly, korigovaly barvu MU a pod. Většinou se vyrábí v jednom univerzálním bílém/transparentním odstínu.





MAC Prep+Prime - transparentní pudr, slouží k fixaci make-upu, měl by lehce minimalizovat drobné linky, vrásky a póry. Může se použít na MU nebo rovnou na pleť. Velikost 9g za 23USD (u nás asi kolem 700,-?)

Essence fix&matte - transparentní sypký pudr pro matný finiš, absorbuje veškerou přebytečnou mastnostu, zmatnění má vydržet celý den. Velikost 15,5g pořídíte za necelých 100,-.





Essence se zdá být lehce hrubším, než MAC. Nicméně mám odzkoušené oba a fungují naprosto stejně. Rozdíl ve výkonu není asi žádný, ale v ceně určitě je.

Pudr tohoto typu aplikuji většinou labutěnkou nebo houbičkou na make-up. Je totiž velmi jemný, dobře se vznáší a lehce se rozsype. Osobně tedy upřednostňuji možnost ho do make-upu jakoby zatlačit. Bývá používán na fixaci korektoru v okolí očí, protože vážně dobře funguje a fixuje. Nejvíc ho používám při focení nebo na nevěsty, dávám až po normálním pudru a většinou jen na T-zónu, která je náchylnější k lesknutí. Při aplikaci štětcem mi přijde, že může ulpívat na jemných chloupcích obličeje a na MU se už nedostane. Potom je celý obličej lehce do bíla.
Pokud plánujete koupi, tak nestrhávejte tu fólii přes dírky, ale částečně ji proděrujte. Zbytečně byste podstupovali riziko, že se na vás po každém otevření vyvalí půlka obsahu ;o)

7 komentářů:

  1. Ja som mala ten MAC, keď sa mi minul kúpila som si Dior, vidím že som si mohla radšej Essence :)

    giveaway whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Asi zítra poběžím do rossmanna, s takovým pudrem zatím nemám žádnou zkušenost a tvá recenze je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já prostě s transparentním pudrem neumím pracovat :(

    OdpovědětVymazat
  4. zaujimave porovnanie, pri liceni pouzivam na zafixovanie fixacny trnasparentny puder od Dermacol, myslim ze som ho kupila za cca 6 € v akcii a tiež spokojnost.Tiez ho nanasam labutienkou, ked stetcom tak len lahko obtlacam puder na pokozku, aby neprislo k poruseniu MU.

    OdpovědětVymazat
  5. MAC jsem zkoušela a je dokonalý. Essence neznám, takže nemám porovnání. Každopádně MAC teď dělají i v tuhém provedení (ne sypký) což mi přijde třeba do kabelky praktičtější.

    OdpovědětVymazat
  6. Jééééje a já tu folii sloupla. Pak už nelepila, tak letěla do koše. A je to jak říkáš - prášek je všude :D
    Mám transparentní od NYC :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám transparentní fixační od Dermacolu a taktéž si ho nemůžu vynachválit!I když já sama o sobě se pudruji málokdy, tak na čelo a nos jen přejet je super...

    OdpovědětVymazat