Stránky

neděle 6. května 2012

Blue Eyes and Acid Nails

Čas! Pořád stejný problém - chybí mi :) Ale vy jste si alespoň vydechli a já zase konečně pohla s prací, žejo. Mám pro vás fotky, co se mi z poslední doby nahromadily a věci, na které se můžete těšit!

Aktuálně se líčím nejvíc nenápadně a rychle, takže nezajímavá líčení už ani nefotím, protože byste se unudili.


Tu pomněnkově modrou miluji

mžourám, svítilo opravdu hodně


Modrá linka stínem Manhattan

Color Club Psychedelic Scene aktuálně na nehtech

Color Club Psychedelic Scene detail

Na zrcátko máme připravený fotonávod, já jsem bohatší o pár nových kousků, které bych vám ráda aspoň ukázala a vůbec!

Hezký prodloužený víkend, pokud nejdete do práce/školy ;o)

10 komentářů:

  1. Ten lak se mi moc nelíbí, ale to líčení je nádherné (jako vždy) :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Psychedelic je dokonalý, líčení okouzlující. Všechny čtyři palce nahoru. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Výborná žlutá! A hezké líčení :)

    OdpovědětVymazat
  4. jak líčení tak i lak se mi líbí.. skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké líčení ! :) A krásné nehty můžu se zeptat jak dlouho trvalo než ti narostly :)

    OdpovědětVymazat
  6. My prodloužený víkend neměli :( ALe líčení je jako obvykle skvělé. Nádherný odstín té modré!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. @Monika: Ten lak není pro každého, je dost ujetý, uznávám! Ale stejně je úžasný :D Děkuji ;)

    @Kyky: Děkuji! Na ten lak bych tě zase netipla, ale tím lépe ;o) A jak se chodí s palci na nohou nahoru? Dobře? :D

    @Limett: Já mám takovou radost, že se někomu ten lak líbí! Děkuji :o)

    @Zdenda: Super, díky!

    @Luci: To jsem mile překvapená a moc děkuji ;o)

    @heartfromcosmetics: Děkuji ;o) Tak upřímně mi tyhle nehty rostly 2 roky! Podařilo se mi až teď během posledních 3 měsíců je nějak trochu zpevnit a používám FS Zpevňovač nehtů, večer mažu kůžičku Lemony Flutter a pod nehet dávám kapku arganového oleje (používám Raw Gaia, protože to mám prostě pod nosem). Je to dost boj a ta péče je přehnaná!

    @Dazz: Děkuji @)->--

    @Moje tělo: My taky ne ;o) Nevadí, bude příště! Moc děkuji <3


    Děkuji za všechny komentáře! @)->--

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné líčení a ten lak je úžasný ;). Mám ho doma a nelituji :).

    OdpovědětVymazat