Stránky

středa 5. prosince 2012

Já! (+ vyhlášení)

Dříve se tady někdo v komentářích dotazoval, jestli mám na blogu fotku. A já ji tady nemám! I videa se snažím točit tak, abych tam tak jako úplně vidět nebyla. Je jedno proč....prostě proto :o) Ale zřejmě je to přirozený vývoj a já jsem především kvůli eshopu odhalila svou "pravou tvář". Tohle jsem já, Bára, se kterou se potkáváte v eshopu a ruce, které možná znáte ze šminkových videí. Nerada se fotím a samofotky jsou snad ještě větší utrpení než fotograf :D Berte to s nadhledem a humorem ;)

Na fotkách vidíte rtěnku na rtech a tvářích. Je to způsob, jakým docílíte, aby se tvářenka a rtěnka barevně snesly. Určitě fajn pro někoho, kdo si není jistý svým vnímáním barev a jejich kombinováním.


rtěnka Coral Blush

rtěnka Coral Blush

A kdo se bude radovat z Korres šmineček? Vybrala jsem si 4 z vás

  • Ilku, protože fotí a chodí si sem pro inspiraci 
  • Caterinu, protože ji uhranulo mé obočí na omlazení
  • carameels, protože mě nesleduje, ale vlastně sleduje
  • M*, protože zvládla rýmovačku a navíc moc pěknou
Ale vyhrát může jen jeden...nebo jedna... Gratuluji M*!



Všem moc děkuji za krásná slova a účast @)->-- Omlouvám se těm, které se nedostaly do užšího výběru (ale příště to vyjde, uvidíte) a děkuji rozhodčímu za pomoc s výběrem vítězky ;o) Sama bych se nikdy nerozhodla...

Dobrou noc ♥

19 komentářů:

  1. Všem gratuluju! A moc ráda tě poznávám, jestli se to tak dá říct :)) Jsi kočka jako hrom a ten uhrančivý pohled!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc za postup do užšího výběru a gratuluju M* k výhře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Baru ikdyz jsem Te videla na zivo, ikdyz s jinou barvou vlasu, tak bych Te snad ani nepoznala! Tvaris se strasne vazne, ale ja se tedy na fotkach tvarim take jako bubak :D tak to trosku chapu

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, moc ti to sluší :). Ta rtěnka je krásná a líčení perfektní! Ukaž se nám zas někdy, ale usměj se trochu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nebiem, ci som niekedy videla tak vyrazne zelene oci, wow!

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů, moc moc děkuju ;-), si mě potěšila. Na fotce ti to sluší, takový vážný výraz ;o). Já se taky nerada fotím :D. Ještě jednou děkuju ;o).

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi ti to pristane :) A víťazke gratulujem!

    OdpovědětVymazat
  8. Už dlouho jsem neviděla na někom hezčí obočí, krása :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, dostala jsem se do užšího výběru, to je pro mě radost, z tolika komentářů :) Děkuji a vítězce gratuluji! :)

    To obočí je šmrncovní a podtrhuje Tvou krásu! :)

    OdpovědětVymazat
  10. jé kočka! a nejhezčí je stejně ta rtěnka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejhezčí je borůvčino legendární obočí :)

      Vymazat
    2. obočí sice dobré, ale nejlepší je rtěnka!!!!!!!

      Vymazat
  11. krasny ruz a vytienovane oci!:), som rada, ze si sem dala fotku:)

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem tě sice celou viděla dříve (jaká to byla radost, objevit tvůj profi blog a profi facebook! :) ), ale znova konstatuji, jaký jsi kus ženské. Ba ne, kus ne - celá a jaká!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  13. gratuluju výherkyním... PS. máš krásné oči :) taky mám zelené, ale ne tak intenzivní ..

    OdpovědětVymazat
  14. wonderful girl :D
    =**

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, obočí máš fakt krásné!

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat