Stránky

čtvrtek 7. března 2013

Sleek Ultra Matte Highness

Konečně zase nějaké líčení ;) Fialová je další moje hodně oblíbená barva. Líčení vzniklo spíš jako rychlovka s potřebou vyzkoušet glitrovou linku a použít fialový stín.





Použité produkty:
TF Shadow Insurance
Sleek paleta Ultra Matte V2 (Highness + Paper Bag)
Benefit Bella Bamba (1/3 pohyblivého víčka)
Illamasqua cake liner
Essence Love's Out To Get You glitr. linka
Korres Abyssinia Oil mascara

Dobrou noc ;o)


7 komentářů:

  1. U mňa je fialová vždy číslo 1. Asi kvôli tomu, že dokáže zázraky so zelenými očami.

    OdpovědětVymazat
  2. To je ta linka z té poslední Essence kolekce "Hugs and Kisses"? Tu jsem si taky koupila, když jsem narychlo vymýšlela, jak ozvláštnit svoje líčení na maškarní. Dobrá volba to byla :) Jen jsem s ní moc nešetřila a pěkně zhusta a tlustě ji na tu černou linku naplácala... však to byl karneval, tak jsem mohla :)
    A fialová s hnědou dohromady dobrý, já bych asi dala studenější hnědou, ale to už není moc rozdíl.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Krása... pořád uvažuju jestli si pořídit paletku MUA nebo Sleek....

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam tiez rada fialovu, len vzdy ked si ju dam, mi nielen zvyrazni zelene oci, ale aj vzdy vyzeram unavene a uplakane.. A studensie odtiene na mne zasa nevyzeraju dobre, ach.. Ale tebe to pristane :)

    OdpovědětVymazat