Stránky

čtvrtek 1. srpna 2013

Famous + Super Liner

Červencová edice Ladyboxu byla, jaká byla. Mně se docela líbila a kdo čekal za 3 kila víc, tak nevím. Já jdu většinou po dekorativce a tentokrát ji nebylo nejméně, což bylo super.

Jednoduché líčení s fixem od L'oréalu. Tuhle značku nemám ráda, nekupuji od nich nic, tak jsem vyzkoušela fix z boxu...ok. Na ruce se mi zdál spíš do šeda, ale nakonec je černý! Vydržel nějakých 8 hodin a pak jsem odličovala. Linka se s ním dá udělat moc pěkná, i když hrot by mohl být tenčí (více se zužovat). Trochu jsem s tím bojovala. Nikde se nerozpíjel, takže je vlastně docela fajn.

Paletka na obočí od Famous je úžasná! Vosk ve všech sadách většinou ignoruji, ale tenhle opravdu něco dělá a udrží i mé obočí na místě. Složení odstínů je taky povedené. Pinzetu jsem netestovala, u štětečku pouze tu tvrdší stranu na vosk.





Produkty:
Famous sada na obočí
L'oréal Super Liner Blackbuster
Barry M Lash Vegas mascara


Koupily jste Ladybox a byly s ním spokojené?

3 komentáře:

  1. Koupila a spokojenost, paletku používám denně a na fix se chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám hodně kosmetiky a už není, kam bych ji dala, takže se snažím skoro nic nekupovat. Jen laky u tebe :-)

    OdpovědětVymazat