Stránky

sobota 12. října 2013

MeMeMe Eye Sweep linky

Tohle můžete považovat za recenzi, jestli chcete. Ale já a psaní recenzí...se tomu vědomě vyhýbám. Budu tomu říkat ten fix nebo ta fixa.

Začneme tím, odkud pochází...no přímo odtud! Vyrobená je podle obalu v Itálii. Nejsem fanynkou MeMeMe, nijak zásádně mě tato kosmetika za srdíčko nechytla a je to čistě o osobních sympatiích. Musím uznat, že fix je opravdu dobrý! A ne ve smyslu průměrný, ale tak dobrý, že bych ho doporučila začátečníkům.

Hrot je pevný, není zbytečné tvrdý, ani přehnaně ohebný...prostě akorát. Tvar hrotu mi poprvé přišel divný - tenká špička, která se pak zbytečně rozšiřuje. Ale ukázalo se, že to výborně funguje. Špičkou dokážete vytvořit tenoučkou linku. Když fix trochu položíte, tak máte nádhernou silnou linku. Co mě potěšilo bylo, že barva je opravdu sytě černá a mírně lesklá.

Obal je matný, což je výhoda, protože to v ruce tolik neklouže. Navíc působí i elegantně a nejsou na něm vidět otisky. Ten můj se trochu hůř zavírá, je potřeba větší síly.


zdroj



TF Romantic Eye 2



Catrice Metall of Honor 1


Protože blogger s těma fotkama dělá fakt divné věci, tak zkouším flickr. Uvidíme, jak nám to půjde ;)

9 komentářů:

  1. náhodou... však recenze pěkná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodná! Až budu psát recenze jako ty, tak si budu pískat ;)

      Vymazat
  2. Pěkná recenze. Linky vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. linky vypadají hodně dobře, mám nejradši gelové.. ale i tenhle fix se mi líbí

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fixy mají výhodu v té rychlosti, se kterou se s nimi dá udělat linka ;) Já už dneska beru cokoliv - gelové, zapečené, ve fixu, tekuté.

      Podstatné je, že máme výběr a každá tam najdeme to svoje ;)

      Vymazat
  4. Až mi vyschnou mé oblíbené linky ze zebří kolekce od Dermacolu, vyzkouším tyhle, díky za tip! :-) (Kéž by se jako součást balení prodávalo i Tvoje umění nakreslit perfektní linky... na jinejch lidech s tím nemám nejmenší problém, ale na sobě? Ráno, když ještě napůl spím? Ani omylem!) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a já zas když dělám linky druhým, tak jsem fakt kopyto! A nejlepší je to na nevěstě, kde to potřebuju mít tipťop :D
      A někdy nemám vůbec den a to je teprv podívaná :P

      Vymazat
  5. Pěkný..škoda, že tento box už jsem neobjednávala...

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím, prosím více příspěvků :)

    OdpovědětVymazat