Stránky

neděle 3. listopadu 2013

♥ "Nail Art"

Sama sebe jsem už párkrát přesvědčila, že to zdobení nehtů mi moc nejde. Trvá mi to půl života a výsledek je velmi často (čti vždy) tristní. Proto to zkouším pořád dokola, čímž propálím spoustu času a na konci se mi chce jen brečet.

Příběh tohohle "nail artu" je v těch perech od Barry M. Jde to s nimi fakt dobře, ale já jsem výtvarné kopyto a nakreslit i čárku je utrpení. Proto jsem čárky vynechala a raději zvolila srdíčko, protože to je jasně jednodušší (no comment!). Slunce nesvítilo, lak proto neholografoval a vůbec... Laky Revvvolution a Peppermint Twist ;)


CC Peppermint_Twist_1

Mějte se ;)

5 komentářů:

  1. Vypadá to skvěle a já zase neušetřím, díky za odkaz.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Srdíčka se ti povedla krásně i nalakování je povedené. Vždyť tak krásně líčíš, to musíš umět i toto.

    OdpovědětVymazat
  3. Treba trénovať a pôjde to rýchlejšie ;) Lebo výsledok je super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Treba trénovať a pôjde to rýchlejšie ;) Lebo výsledok je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Revvvolution mě pěkně štve, protože mi z nehtů odchází závratně rychle a navíc nikdy se mi ho nepodaří nalakovat tak, aby se předvedl i na sluníčku (ač předpověď vždy hlásila něco jiného). Ale nail-art je to roztomilý, líbí se mi :) Taky jsem na to nešika prvního řádu, ale Arvonka má pravdu, chtělo by to jen častěji trénovat a výsledky by se viditelně zlepšovaly :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat