Stránky

středa 29. ledna 2014

Z jahody...

Přiznávám se bez mučení, upsala jsem se čertu a ďáblu. Na mou obhajobu...vlastně žádnou asi moc nemám. Prostě jsem vinna ve všech bodech obžaloby! Oni mi nabídli (jako všem) tu rozjasňovací paletku, kterou jsem chodila měsíc v kuse očumovat. To už pak nešlo…

Takže řeč je o strawberrynet.com, což se ukázalo, že dost lidí neví o co jako de. To je škoda, tak jsem se za úplatek rozhodla šířit osvětu :D Je to prostě eshop, internetová nákupní galerie kosmetiky všeho druhu. A já jsem tam svého času utratila pěkných pár (desítek?!) stovek. Ani nevím kolik, ale utrácelo se to samo. To bylo v době, kdy neexistoval celní limit, tráva byla zelená, v zimě sněžilo a párky byly z masa.
Pak přišel nepřítel všech a zavedli celní limit. Od té doby to začalo být mnohem smutnější. To prostě sedíte a čekáte na akci, jak na smilování boží. Ne všechno na jahodě je za super ceny, ale vybrat se dá. Vám ukážu, co jsem tam nemohla nechat já.


něco z nákupů na strawberrynet.com

Ty Korres stíny byly za hubičku…byla to celá nějaká sada za asi 2-3 stovky (4ks). A ty stíny fakt nejsou špatné! Řasenka+tužka+stín byla taky sada…asi 150kč? Řasenka mě na začátku neohromila, ale je úžasná. Bojím se dne, kdy vyschne…bude se mi stýskat. Od Korres jsem tam ještě nakoupila Lip Glaze, které se nebojím doporučit. Měla jsem nějakou cestovní sadu pečující kosmetiky, která putovala přes půl světa k Bruně do Brazílie jako dárek.

Too Faced miluju! Jerrod tu značku vymyslel pro mě :) Shadow Insurance kupuju v Sephoře (tam vyjde fakt nejlevněji), Lock Down stíny (už mají jen ten modrý) jsou obarvená Shadow Insurance a perfektně drží. Na jahodě jsem koupila i tu paletku Glamour To Go Dream Edition.

DDF MED Glycolic Exfoliating Wash - tak tady jsem podlehla davové psychóze na už neexistujícím fóru a koupila, protože to všichni koupili. Stálo to něco přes 200kč. Myje to, pění to, má to 7% a když to přeženete, jste na tatarák. Ale pokud to necháte chvíli, pleť je heboučká jako dětská…je jednoduše heboučká. Jo, a lehce to na pleti štípe/pálí. Ale fakt jenom tak trochu, nic nepříjemného…já jsem cíťa, takže kdyby to bylo moc, víte to.

Dále jsem tam někdy nakoupila Stila gelové linky, MAC pigment (buď Polished Ivory nebo Naked nebo oba…nevím), Fusion Beauty sadu prďolatých rtěnek, Elizabeth Arden gelové linky a paletku stínů, IsaDora rtěnku, Bourjois sypké stíny (odstín Sable Nacre doporučuji!), Guerlain kule, Estee Lauder rozjasňovač, Bobbi Brown rozjasňovač a určitě další nezbytnosti. Ale já si to fakt nepamatuju a hledat se mi to nechce ;)

Ty nákupy na jahodě už nejsou díky limitu (22EUR nebo 28USD) tak výhodné, ale pořád se tam něco super najít dá. Já lezu pouze do kategorie SLEVY! :D Často tam imaginárně virtuálně nakupuju a nákup nedokončím. Můžete získat nějakou další slevu, když už máte na kontě několik nákupů a když dlouho nic neobjednáte, tak vám pošlou mail, že jim chybíte a že pro vás mají extra slevu navíc.

Tuhle Smashbox paletku okukuju už taky tak 2 měsíce. Stála 3-4stovky, pak stála asi 7stovek a teď je ve Valentýnské slevě. Mám ji v košíku a brání mi jen svědomí…hm hm, nechám to ještě den uzrát.

zdroj

můj nákupní košík se slevou…muka


Ty dárky k nákupu…tak jednou mi poslali stříbrný řetízek s přívěskem a pak ještě někdy šílenou paletku. Takovou tu jak obsahuje všechno - stíny, pudr, tvářenky i rtěnky, má asi cca 3 patra. Jakože tohle byl fakt ďáblův nástroj, tak jsem to vzala k rodičům, že si s tím neteř vyhraje. Na to je to fakt super a zadarmo to nemohlo být lepší. Když jsme doma, tak se navzájem malujeme a je prostě sranda. Ještě častěji s tím Niki maluje mého taťku ve stylu osmdesátek, takže má blankytně modré stíny i v obočí, tváře jak Marfuška a sexy rudé rtíky.

A na závěr si to fakt neodpustím…myslela jsem, že mi tu paletu rozjasňovačů nepošlou a já to nebudu muset napsat. Ten email s nabídkou jsem četla 2 dny po sobě, pak přišla jedna kritická noc a já odpověděla! Bylo to silnější…miluju rozjasňovače a nemohla jsem jinak. Ale ta paletka dorazila a než abych psala o ní 38. článek, tak jsem to vzala raději obecněji a ze široka.


13 komentářů:

  1. Tu Smashbox paletku som nemala vidieť! A za tú cenu! Ach, Smashbox milujem, len ďalšie tiene už vážne nepotrebujem... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koukni se na recenze! Já si nemůžu pomoct, mně se ty odstíny strašně líbí a přijde mi, že jsou i dost pigmentované. Tohle je něco pro mou sebekontrolu, pfff...

      Vymazat
  2. Mne se ta paletka barevně nelíbí, ale Smashbox za 280Kc bych jim tam nenechala! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vzdyt jahoda prave vraci celni poplatky a to je na tom to super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ale musíš jim dát souhlas s proclením, pak to zaplatit a pak chtít od jahody poplatky zpět. Mně to rozčiluje…jsem divná, že :)

      Vymazat
    2. Nejsi divná nebo minimálně ne jediná :-) Já tam kvůli tomu přestala nakupovat. Napřed mě strašně naštvalo to zdražení (za celní limit nemohli, že jo ), ale pak se mi párkrát stalo, že tam dementně popsali balík, že mi to zadrželi, i když byl pod limitem a to jsou přesně vosery, co nesnášim. Mi už tak dost vadí na ten nákup čekat a pokud se k tomu přidají ještě nějaký nutný procedůry, je konec. Asi nejsem ten správnej šopaholik :-)

      Vymazat
    3. V tomhle mi moc vyhovuje e-bay, zásilky vždy posílají podceněné a tím pádem tyhle starosti odpadají. Je sice hezké, že ty poplatky vrací, ale asi nikdo nemám moc náladu to absolvovat (celkově zařizování s poštou a spol. není žádná zábava).

      Vymazat
    4. @Rena: Jakože jsem se bála, že jsem asi nenormální, ale uklidnila jsi mě. Vždycky je to adrenalin, jestli to projde v pohodě nebo to stopnou celníci a dáme si hezky kolečko. Mně se to snad ještě s jahodou nestalo, tak se bojím, že na mě přijde brzy řada…

      @Veronika: Jo, je super, když je zásilka naceněná v limitu, ale bohužel se může stát, že i přesto to celníci omrknou a když potom dodáš info o platbě, tak je to nepříjemné. Já se raději pořád pohybuju v limitu :)

      Vymazat
  4. Mne jahoda nebere,jejich sileny design ve me vzbuzuje "tady nakoupim a vykradou mi cislo karty a me uspory". I jsem nejake zkusenosti toho razu cetla...Aspon usetrim.

    OdpovědětVymazat
  5. Pak jedině dobře :-) No, zas nemůžu úplně vyloučit, že tam třeba bude nějaká extra neodolatelná akce ... :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já tam nakupovala několik let a platila vždycky kartou a bez problémů.

    OdpovědětVymazat
  7. Fandím PayPalu a vždy bez problémů.

    OdpovědětVymazat