Stránky

pátek 20. června 2014

One love, One life

Když je vedro, že se člověku nechce ani nadechnout, tak co se teprv nalíčit. Já to mám jak kdy, ale i ve vedrech jsem schopná nějakou omalovánku vytvořit.
Jednoduché nenáročné je líčení jedním odstínem - láska pro jednu barvu <3 Tak ukážu dvě, která jsem dělala cca před měsícem, když mi přišla Alva. Prostě to nadšení bylo obrovské! Mám ještě tak 3 další líčení Alva, bylo to fakt euforické :)


mu_23_5_2
Li-La-Lilac


mu_27_5_2
Burnished Olive


A když jsme si dali kousek od U2, tak proč si to rovnou nepřipomenout celé (U2 s Mary J. Blige) ;)



Krásný pátek, užijte si víkend @)->--

2 komentáře:

  1. Máš veľmi pekný blog.Držím palce v blogovaní.Budem rada,keby si si pozrela ten môj.Ďakujem...♥

    http://petushbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ta písnička je dokonalá <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat