Stránky

sobota 27. listopadu 2010

O.P.I. a Orly

Já mám u každé nové kolekce trochu zpoždění a začnu objednávat klidně až půl roku poté, co byla uvedena na trh. Trochu tragické, ale já si aspoň dobře promyslím, které laky vážně chci a které bych chtěla jen z rozmaru (tudíž jsou zbytečné). Tohle je fotka zásilky z Vánočních kolekcí OPI, Orly a Orly Cosmic FX kolekce (v balíčku byl ještě nadlak od CND, ale to obří balení jsem nefotila ;)). Pochopitelně jsem už pár laků testovala a .....??? Aaaach, to je krása! Jsem spokojená a nelituji jediného halíře. Jen lituji, že jsem nekoupila i Lunar Eclipse :( Snad někdy příště.







1. řada: OPI Let Me Entertain You, OPI The Show Must Go On
2. řada: Orly Rockin' Rocket, Orly Meet Me Under The Mistletoe, Orly Winter Wonderland, Orly Space Cadet, Orly Galaxy Girl


Co nadchlo vás?

3 komentáře:

  1. Nemám ten červený Orly, jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. sonidlo, ve skle mě zatím moc nenadchl :( Tak snad bude na nehtu hezčí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi jak já, já taky nejdřív šmejdím u "konkurence" a pak teprv objednávám to, co se mi nejvíc líbí :) (I když se občas taky přehmátnu :D)

    OdpovědětVymazat