Stránky

úterý 30. listopadu 2010

OPI The Show Must Go On!

Já prostě zbožňuju červené laky. A pokud umí ještě nějaké speciální efekty, tak to je konečná! Tahle se neskutečně povedla. Takže ♡

2 vrstvy s nadlakem, vše bez problémů a hodně fotek :D









Nehty a okolní lůžko je trošku v dezolátním stavu - výměna oken se musela někde odrazit :( Pardon.

9 komentářů:

  1. Barunko, moc děkuju za odkaz! Ani nevíš jakou mám radost, že máš blog :-) Už jsem ho celý projela a moc se mi líbí, jen tak dál :-) Ještě by mi mohlo přestat blbnout přidávání nových blogů do sledovaných, aby mi nic neuteklo, pak budu spokojená...

    Jo a ať nejsem úplně OT - tenhle lak mám taky, ale nějak mě zklamal, vypadá mnohem víc rezavě než bych si přála :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, můj blog nebude nijak objevitelský, protože se vším přicházím pozdě :D Ale tak má jít o zábavu a relax...

    Mě se tenhle lak moc líbí! Úplně aaach... A to zrovna narezlé nemusím ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám na cestě a těším se na něj! Jo a krásný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásně nafocený!!

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak to mám já, blogování je pro mě zábava a i když si třeba nové laky koupím hned jak vyjdou, k prvnímu nalakování se dostanu třeba až za několik měsíců... Lakuju prostě podle nálady a ne podle toho co zrovna frčí :-)

    Tak třeba na něj taky změním názor, až ho nalakuju :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Míno, já myslím, že budeš nadšená ;) Mně se fakt moc moc líbí!

    sonidlo, mně to teda až tak krásně nafocené nepřijde! A fotky jsou krom oříznutí bez úprav. Mně se naopak líbí hodně Tvé fotky...

    Viennettko, musíš změnit názor! Ten lak je tak krásný... ♥

    OdpovědětVymazat
  7. A samozřejmě moc děkuji za komentáře! ☀

    OdpovědětVymazat
  8. to je taková krásná vánoční barva!!!! Jinak máš hrozně hezkej tvar nehtů :))

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný fotky, nějak mě ta kolekce nenadchla, ale asi jsem udělala chybu!

    OdpovědětVymazat