Stránky

úterý 8. února 2011

Broken (rozbitý)

Chci vám ukázat, jak krásné a kvalitní mám nehty :( Nehet se mi zatrhl někde v polovině a co s ním jako?! Tak jsem ho různě podlepovala a zachraňovala, aby chvíli vydržel a dal se pak zapilovat. A v podstatě totéž se mi zrcadlově odehrálo na druhém palci. Teď to ještě pořád odrůstá a já jsem vzteklá...
Srdce mi krvácí, protože jsem to psychicky nevydržela. Všechny nehty jsem zapilovala do kulatého tvaru. Jenže já mám ráda hranaté! Chápete tu ironii?! Budu to muset chvíli s těmi kulatými vydržet, protože se svým původním tvarem jsem neustále někde zatrhávala, třískala a pak se xy nehtů zalomilo a pořád dokola.






Nekoukejte na suchou a ošklivou kůžičku, občas se jí to prostě stane ;) Ale vážně jen občas...
Máte tip, co se zatrhnutým nehtem? Jak to řešíte, když je to fakt v půlce délky nehtu? U Loodie mě zaujal Shellac, ale zatím jsem nenašla odvahu koupit a zkusit :)

13 komentářů:

  1. V pripade, ze ma zalomeny necht neboli a nie je tam rana, pouzijem sekundové lepidlo. Nanesiem ho zvrchu na necht a pritlacim, kym sa medzera nespoji. Potom zpilnikujem nerovnosti a normalne nalakujem.
    V beznych podmienkach mi to vydrzi asi 3-4 dni a nikdy som z toho lepidla nedostala ani alergicku reakciu ani anafylakticky sok :-)

    OdpovědětVymazat
  2. awww, I can't read your post but feel your pain :-/

    I would Shellac that (or other soak off), but it's sort of an investment I guess.

    *hugs.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych taky použila sekundové lepidlo v případě jak popisuje Veve. Ale podle obrázků to vypadá zatrhnuté nad masem, no, čekala bych, až to doroste, a pilovala do kulata... Ty máš od přírody tak pěkný tvar nehtů, že může být zapilovaný do hranata i kulata a vypadá hezky. Já je bohužel tak dokonalé nemám. Jinak to zatrhnutí se mi ještě nikdy nestalo, ale měla jsem období, kdy se mi štěpily nehty, a bylo to o nervy...

    OdpovědětVymazat
  4. @Veve, lepidlovou techniku taky používám ;) Nicméně mi to vydrží tak den nebo dva. Já to teda ještě vylepšuji kouskem papírového kapesníčku nebo něčím podobným :D


    @loodie, thanks! You're so kind :) My hair are quite better than nails (don't know why) ;) But the worst thing about this is that I had to change shape of my nails. Nowadays I have round, oval or something between and it's awful.
    I think that there is no other way than buy Shellac or any other soak off ;)

    OdpovědětVymazat
  5. @sonidlo, tvrzením, že mám hezký tvar nehtů to nenarovnáš :D Já se na ty své kulaté nemůžu koukat! Chce se mi křičet :( Ale třeba si zvyknu, že. Jinak se mi to zatrhlo fakt asi v půlce nehtu, což je nepříjemné a koleduje si to o urvání. Aktuálně je to už skoro odrostlé :) Chybí snad 1-2mm, aby se to dalo dokonale zapilovat, uff.

    OdpovědětVymazat
  6. Auvajs! No, já znám metodu s čajovým sáčkem a pak s lepidlem na nehty. Ale mně osobně pomáhá jen ustřihnout a zapilovat :(

    OdpovědětVymazat
  7. Já to řeším tak, že ten nehet prostě nalakuju tak, jako by tam žádné zatržení nebylo. Tak 2-3 dny to vydrží a jakmile to praskne, dám na to vrstvu top coatu a opakuju pokaždé, dokud se mi ten nehet úplně neurve :-D Nemám prostě to srdce to hned ustřihnout a zapilovat, snažím se to udržovat co to jde. A vyzkoušet Shellac mě taky docela láká, asi by nebylo úplně od věci mít ho pro všechny případy doma...

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, ale na shellac je potřeba ta sušička na gelovky, není? Navíc co jsem slyšela, tak domácí odlakovávání prý nic moc.

    OdpovědětVymazat
  9. @Yarisse, máš pravdu, že je potřeba UV lampa, ale tu já mám ještě z dob, kdy jsem nosila umělé. V tom by nebyl problém. S tím acetonem/acetonovym odlakovačem jsem na vážkách, ale uvidíme. Fakt něco v tomto duchu asi zkusím ;) Možná od Nubar nebo tak...

    @viennettka, mně to takhle nevydrží snad ani hodinu. Leda že bych spala a nehýbala se :D Mám měkké nehty :(

    OdpovědětVymazat
  10. Oh my gosh that is the worst! I just recently broke the corner of my thumb, but I REFUSE to change the shape of the rest, lol. NOw I have a 1/2 round 1/2 square thumb, awkward. oh well! Thank god nails grow back 0_o

    *high five for great hair!

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, já taky UV lampu mám, respektive mamka... A zrovna včera jsem koukala na nějaké video a šlo to odlakovat celkem dobře, takže možná neodolám a vyzkouším to na vlastní kůži...

    Baru, tak to ti asi neporadím, já je mám tvrdé... hodně tvrdé :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím jestli znáte Orly Nail Rescue - to by taky mohlo pomoct. Ačkoli já do toho vkládala naděje (zatržené nehty u mě nejsou neobvyklá věc, tím pádem ani neschopnost dorůst do délky), ale asi na to mám příliš měkké nehty, že mi to vydrží tak ten den, max dva. Pak už na to nemám nervy a zapiluju to celé :(
    Jo a štěpení také na denní programu. Holt co se týče nehtů, nedostala jsem do vínku prakticky nic... chjoo :-(

    OdpovědětVymazat
  13. @Veronika: Samozřejmě znám a mám, ale mám přesně takové nehty, jaké popisuješ. Většinou mi oprava vydrží do druhého dne a pak to praskne. Mám jen jedinou radu - nic nedělat! Jen dýchat a nechat se obsloužit, protože jinak okamžitě natrhnutý nebo zlomený nehet. Prostě vím, jaké to máš, protože to mám úplně stejně ;o)

    OdpovědětVymazat