Stránky

čtvrtek 21. července 2011

OPI Austin-tatious Turquoise

Trošku to tady flákám, co? Nj, ale když sekám hodně příspěvků, tak mám pocit, že vás to taky nebaví :(

Má trocha z Texaské kolekce...mám celé 2 laky (myslím). Tenhle lak je moc povedený a to píšu proto, že když mi modrý (čti tyrkysový) lak pochválí někdo opačného pohlaví, tak to pro mě už něco znamená! Obsahuje šupinky, které mu dodávají šmrnc. Abych řekla pravdu, tak je fakt málo laků, které se mi nelíbí. Proto tak často čtete spokojené recenze. Je to velmi povedená tyrkyska, která kryje ve dvou solidnějších nebo 3 tenkých vrstvách. Omlouvám se za ne příliš vyvedené fotky, ale podstata barvy je tam snad vystižená dobře.


2 vrstvy bez nadlaku 








Prší u vás? V Brně je teda pěkná zima a ošklivo.

2 komentáře:

  1. Hodně příspěvků mě baví, jenom modrý laky mě nebaví, takže nic osobního:-D
    V Praze taky ošklivo, ale já jsem šťastná, jak to začne šplhat k 25, tak se u nás v bytě nedá spát, takže si klidně všechno léto a Sluníčko nechte v Brně;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful shade! It is SO hot in NYC right now!!!

    OdpovědětVymazat