Stránky

čtvrtek 25. srpna 2011

Japonská manikúra aneb P.Shine

Ukážu vám, jak to dělám já ;)
 Na samotném začátku byl kurz nehtové modeláže. Pak jsem měla téměř roční období akrylových nehtů, které jsem lakovala (1x za 2 týdny!). Jenže závist je mocná a já chtěla všechny ty laky na nehty, co máte vy :D Akryl jsem nechala odrůst a od této chvíle si leštím nehty ;) Mám nehty poměrně tenoučké, ostré, co se třepí a houby vydrží...jako bonus i pomalu rostou. Ale to mě jako nezastaví.


Potřebujeme jemný blok/pilník a origo sadu na P.Shine



Mé nehty s odrostlým vyleštěním a celkově teď odrbané, pardon!



1) Nehty jemně zbrousíme blokem (hrubost moc neporadím, ale možná kolem 800?!)




2) Pokračujeme krokem 1 - začneme mírným tlakem zalešťovat JEDNÍM směrem pastu do nehtu


asi tak množství, které potřebuji na 1-2 nehty

po zaleštění pasty


3) Následuje krok 2 - zaleštění pudrem, kdy zalešťujeme stále ve stejném směru jako u bodu 2)




na samotný závěr přeleštěte přiloženou jelenicí (na fotce pod rukou)




4) Omyjte z nehtů zbytky pasty a pudru, zopakujte si po 3-4 týdnech ;)


Nehty si leštím především proto, že se mi to líbí a nemusím nutně při lakování používat vyrovnávací podlak. (Ano, já ty vyleštěné nehty lakuji!) A když náhodou nenalakuji hned po odlakování, tak se nehtíky aspoň hezky lesknou, tudíž se nemusím stydět na veřejnosti ;) 


Doufám, že se vám příspěvek aspoň trochu líbí ❀

9 komentářů:

  1. Já mám taky hrozně lámavé nehty, a prostě jsou zkrátka na houby a o téhle sadě přemýšlí už dlouho, ale je to vážně takový zázrak? Opravdu budou nehty pevné?

    OdpovědětVymazat
  2. Příspěvek se mi líbí velmi a asi si konečně tu sadu pořídím, chci taky hladké nehty a ne ty moje hrbolaté!

    OdpovědětVymazat
  3. mně se hodně lámou nehty a taky občas při nervovém zhroucení okusuji. Takže mám škaredé gelové :(

    OdpovědětVymazat
  4. Příspěvek se mi líbí moc, ale tuto proceduru už asi do svého portfolia nevměstnám, už tak nestíhám:-D A taky bych to nenosila nenalakovaný, tak by mi to přišlo jako zbytečná práce mít tak krásně naleštěné nehty schované.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi to líbí, moje nehty jsou naprosto příšerný, takže si tuhle sadu budu muset pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sada vypadá zajímavě, lavinově bych si ji také pořídila, akorát u mě by to nemělo smysl, protože A/mám nehty pořád nalakované, B/pod nima žluté.
    Ale skvěle nafoceno.

    OdpovědětVymazat
  7. @Iva: Já nedokážu říct, jestli jsou nehty o tolik lepší! Mám je fakt hodně tenké a měkké :( Ale p.shine to minimálně nezhoršuje ;)

    @viennettka: Povrch je vážně dokonale hladký! To mě na tom hodně baví ;)

    @Martina: Gelové nebo akrylové nehty jsou i pěkné, takže bych to tak nezatracovala ;)

    @Dejnicka: Jo, to je jasné... Já mám ráda ten hladký povrch! Proto to dělám :)

    @Blanche: Pokud do toho půjdeš, tak dej vědět, jak jsi spokojená :)

    @Day: Máš hezké nehty, ne?! Ty to podle mě nepotřebuješ ;)


    Děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mohla bych poprosit o tip, kde sehant tuto kazetu? Jde to i v ČR nebo jenom na zahraničních e-shopech? Díky moc, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, p.shine sadu seženeš rozhodně i v ČR. Např. zde http://www.modelaznehtu.cz/shop.php?list=all&&cislo=7

      Vymazat