Stránky

sobota 13. srpna 2011

Parfait Amour Eyeliner

Neměla jsem teď moc čas, ale snad se to zase upraví ;)

Tohle je jen další variace s MAC Parfait Amour, kdy jsem stín použila jako linku. Nic přehnaně výrazného, ale zase to není obyčejné!







Tak hezkou neděli ;o)

6 komentářů:

  1. Zase tak hezké prosvětlené fotky! A krásné heboučké očičko s perfektně upraveným obočím! A to je naposledy, co chválím, protože se tady pořád opakuju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž bych uměla fotit na denním světle tak pěkně jako ty! Já všechny oči (a že jich mám! :-D) musím fotit jedině s bleskem... A to líčení je super, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné a musím se přidat k holkám,jak ty to fotíš, je to fakt úžasný!

    OdpovědětVymazat
  4. @sonidlo: Ale klidně se opakuj, mně to nevadí ;) =D

    @Monika: Děkuji @)->--

    @viennettka: Já s tím teda nic nedělám...jen fotím na nepřímém denním světle na automatickém nastavení :D S bleskem je to totiž o ničem :(

    @lovelyhair: Jak jsem psala viennettce, tak žádné zvláštní nastavení. Vezmu foťák, hačnu si, xichtím se a cvakám :D A jedna až tři (výjimečně víc) fotky z 30 se dají použít ;)


    Děkuji za komentáře! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně jak říká sonidlo, pořád se budu opakovat - je to krásně nalíčené a nafocené!

    pro viennettku: já se třeba nedokážu vyfotit ani s tím bleskem :)

    OdpovědětVymazat