Stránky

pátek 16. září 2011

MAC ♡ Essence

Pokud máte zelené oči (ale nejen zelené) a máte rádi stříbrnou/šedou, tak to píšu pro vás!
Měla jsem sraz s Yarisse a když jdete ven s někým tak kosmeticky gramotným jako je ona, tak nevyrazíte s umaštěnými vlasy a drobkem u pusy, že. Takže jsem měla snahu vypadat jako člověk, ale nic úplně extravagantního. Vytáhla jsem pigment Silver Fog, stín Scene a drogérkový Earl Grey. Výsledek vidíte na fotkách ;)








Někdy příště srovnám stín MAC Scene a Essence Earl Grey ;o)

11 komentářů:

  1. Moc pěkné líčení, určitě ti sluší! :)
    Na srovnání se těším, vzhledem k tomu, že Mac kosmetiku asi nikdy vlastnit nebudu, jsem zvědavá, jaké budou rozdíly a shodnosti... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když to tvoje líčení je tak nádherný vždycky! prostě- wow!

    OdpovědětVymazat
  3. Na to porovnanie sa vazne tesim!

    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  4. @Kyky: Neboj, pokud nikdy nezkusíš MAC, tak zkusíš něco jiného ;o) Dá se bez toho žít :o)

    @Dashulka: Děkuji @)->-- Já ráda chodím koukat na to tvé, tak se těším!

    @Nikavero: Ufff, tak snad bude zajímavé ;o)

    @Anna: Thanks @)->--

    @viennettka: Nepřeháněj! Děkuji :-*

    @Kiva: Děkuji, krásko ;o)


    Moc děkuji za všechny komentáře!

    OdpovědětVymazat
  5. uzasne nalicena!

    Inak ak si sa este nezapojila pozyvam ta ku mne na giveaway o CK parfum! tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš to je překrásný!Sice nemám zelený oči,ale mám takový modrošedoněco a miluju i tak šedostříbrnou na očích, tohle je vážně nádhera, jsi strašně šikovná!

    OdpovědětVymazat
  7. Zelené oči mám a takhle už jsem se dlouho nenamalovala, díky za inspiraci, máš to překrásné!

    OdpovědětVymazat
  8. Kosmeticky gramotná Yarisse děkuje za pochvalu. Od profíka to těší o to víc ;)
    Ale teda líčení je nádherný! Já na tom vždycky můžu oči nechat, jak to máš krásný. A hlavně, jak ti to sluší. A asi potřebuju Silver Fog (anebo nějaká varianta od Barry M, náhodou?).

    OdpovědětVymazat