Stránky

pondělí 12. září 2011

MAC Light Ray

Light Ray je mono oční stín. Světlá šampaňská s asi stříbrnýma šupinkama, která by byla vážně dokonalá, kdyby šupinky nepadaly pod oko. Při opatrné aplikaci se to dá minimalizovat a pak už neopadávají, ale stejně... V záhybu je kombinace stínů z TF Glamour To Go (šedá+béžová).


Linka Elizabeth Arden Black Pearl s novým Sephoráckým štětečkem byla trochu utrpení, protože se štětcem zatím moc neumím :(






Nahromadily se mi fotky s líčením, tak teď budu postovat tohle a někam mezi vrazím štětce!

4 komentáře:

  1. Pokud si se štětcem bojovala, vůbec to není znát!
    Stínování vypadá moc hezky, je jemné, to je mi poslední dobou čím dál tím víc sympatické, tak se těším na další makeupový post a jsem zvědavá, co sis na nás přichystala! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pekne, ale nechystas sa na nieco, hmm, ine? Vyraznejsie, zaujimavejsie.. Popravde sa uz v tychto liciacich postoch stracam, kedze vyzeraju vsetky velmi podobne.. Bavilo by ma, keby si aspon odfotila dany tien priamo v baleni alebo paletke, pridala nejake "swatches". Mam velmi rada tvoj blog a pravidelne ho citavam, ale trosililililinku sa zacinam nudit.. :))) Dufam, ze tento komentar neberies v zlom, s licenim ti to ide! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Kyky: Vidět to trochu je, hlavně teda já vím kde :/ Ale moc děkuji ;)

    LadyZet&Nikavero: Jo, máš pravdu, že je to na jedno brdo... Částečně je to tím, že fotím těsně před odchodem a pak nestíhám fotit produkty samostatně. Nebo jsem doma a to se nelíčím případně fotím pro šminkoblog a tím by vznikaly duplicitní příspěvky (zrcátko + blog) - to mi přijde na prd, i když několik takových postů se tu objevilo. Trapné výmluvy, co?! :D Asi je na čase se zase posunout vpřed ;) Díky za "pošoupnutí"...snad se včas chytnu!

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem napsat něco v podobném duchu, jen jsem nevěděla jak na to, když jsem nechtěla ani trošku urazit, protože tvoje líčení jsou všechna dokonalá a LadyZet to vyřešila za mě:-D Taky moc prosím něco výrazného, vím, že to nádherně umíš, tak už se mi po tom stýská!

    OdpovědětVymazat