Stránky

sobota 9. června 2012

Bourjois Duochrome Eyeliner

Když se mi nechce líčit, ale je nutné udělat ze mě člověka, tak volím něco jednoduchého. Aby to nebyla úplná nuda, tak využiji služeb barevné linky ;o) Jsem moc spokojená s tužkou Bourjois Effet Duochrome v odstínu Vert Doré. Odstínů mají víc a mně se líbí asi snad všechny! S klidným srdcem je doporučuji (minimálně stojí za okouknutí).

Použila jsem stín MAC Prance, tužku na oči a řasenku.



Krásný víkend <3

6 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře a tvým očím vážně neuvěřitelně sedí.
    Krásný víkend i tobě, nevím, jestli se mi to jen zdá, ale poslední dobou je ho dle mého potřeba více než kdy jindy. Nějaké hektické období pro všechny či co.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá pekne, zelené ceruzky mám rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že foťák barvě ukřivdil Je mnohem hezčí ;) Díky!

      Vymazat
  3. A je tam nějak vidět ten duochromatický efekt? Takhle z fotek mi to nepřijde, ale fotky mohou klamat. Na tužky už jsem koukala a z promo fotek to vypadalo pěkně, akorát jsem na ně pak nikde v obchodě nenarazila...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, efekt vidět je. Já fotila v podstatě pořád ze stejného úhlu a při nepřímém denním světle. Takže se nic moc neukázalo. Ale doporučuji okouknout někde v drogérii/parfumérii, protože odstínů je víc a jsou fantastické! ;) V Brně jsou třeba v Sephoře ve stojanu :)

      Vymazat