Stránky

neděle 3. června 2012

Silver Sleet

Je tady pokračování našeho oblíbeného nočního seriálu s Borůvkou! A protože to dnes chci okořenit hudbou, tak doufám, že si ji před spaním pustíte ;o) Je to totiž moc povedený kousek.

K líčení jsem použila pigmenty z Blue Smoky Ornament. Silver Sleet na oku úplně svítí a musím říct, že mám stříbrné stíny fakt ráda, takže jsem se samolibě prohlížela v zrcadle (ne, že by bylo na co koukat!). Přidala jsem i trochu Dark Moon. A to je pro dnešek celé...






A slíbená hudba na závěr - Jessie Ware má skvostný hlas a je z Londýna. Doporučuji i její Strangest Feeling, která je skoro dokonalá!


Příjemný začátek nového týdne!

5 komentářů:

  1. Nádhera...já zase úspěšně pokračuju v nočním zevlování po blozích, když se mám naprosto akutně učit na státnice :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná stříbrná! Opravdu zaujme a opět krásná linka - jak jinak :D

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Borůvčin seriál a nevynechám ani jeden díl!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach Borůvko, mohla bys dělat reklamy na řasenky, krása a zase krása:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani kdybych to dělala CELEJ de pečlivě, pomalu, tak to nemám ANI Z PŮLKY takové :( :)

    OdpovědětVymazat