Stránky

úterý 18. prosince 2012

Kde se mi dobře nakupovalo

Protože nemám ráda běhání po obchodech a občas tam stejně nenajdu to, co bych ráda, tak raději nakupuji v eshopech. Letos jsem byla hodně spokojená hned ve dvou internetových obchodech - veneo.cz a pochutnejsi.cz.

Lubomír Krčmář ručně vyrábí šperky, které se mi líbily a tak jsme koupili sadu se syntetickými opály. Syntetický jsme zvolili jen proto, že se nám líbí více. ČP nám z prstýnku vyrobila placku, takže reklamujeme, ale pan Krčmář poslal nový :) To je prostě radost!


náušnice + přívěsek, prstýnek zatím cestuje :)



Druhý internetový obchod je tam "od nás" nebo taky "tu ztela"...z Třince. Pochutnejsi nabízí dobrůtky! A u nás doma mají chlapi rádi ostrééé. Takže Z Nothing Beyond s papričkovým extraktem byla jasná volba. Jen doufám, že to nikoho nepřipraví o chuťové buňky nebo o život :) Dále italské džemy Lazzaris, které jsem tam nemohla nechat <3 K tomu skvělý zákaznický servis a já tam chci utratit všechny peníze ;) Pokud bydlíte poblíž, tak tam skočte a pak napište, co dobrého jste si vybrali. Já jsem tam nakoupila víc, ale nemůžu vše prozradit, tak třeba příště...


Ráda dostávám jedlé dárky, mám ráda dobrůtky. A raději něco, co sním, než blbinku, kterou budu oprašovat.

Kupujete jedlé dárky? A dostáváte je rádi?

6 komentářů:

  1. Sperky jsou opravdu krasne, hned jsem koukla na stranky...Jen jsem nepochopila, jestli jsou uvedené ceny za pravé nebo syntetické opály? Nebo je cena stejná za oba druhy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se nepletu, tak cena je za šperk se syntetickým opálem. Pro pravý opál pak přijde kalkulace. Ono je dobré, že umí vyrobit a tudíž je to všechno takové zajímavější a zábavnější, když si můžu vymýšlet :)

      Vymazat
  2. Dobré tipy, Borůvko! Zvlášť ty šperky, zaujaly mě fest a opály (ať už pravé nebo umělé) se mi líbí už dlouho. A souhlasím s tebou, že ňaminky jsou mnohdy vděčnějším dárkem. Z dovolených v zahraničí už nevozím nic jiného (viz můj článek o Turecku), a i k vánocům takové často uplatňuju. Krámů a pracholepů má každý doma dost...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se ten syntetický opál strašně líbí :) Sada je sice jako dárek, ale nebude pro mě, tak třeba příště :D
      Jj, jídlo udělá radost aspoň jednou a nepráší se na něj ;)

      Vymazat
  3. Krásné, báječné tipy. Delikatesy můžu a navíc jsem si vzpomněla, že mám někde úžasný zlatý přívěsek s opálem. Dík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :) Pak se pochlub přívěskem, ať můžeme závidět ;)

      Vymazat