Stránky

neděle 16. prosince 2012

Franken I.

Když u mě byla Mína, tak se zeptala, proč si vlastně nenamíchám vlastní lak?! Na to jsem neměla odpověď. Prostě proto. Protože důvod/výmluva se vždycky najde, že jo ;) Ale v hlavě mi to blesklo už několikrát a mnohem dřív. Jen ta realizace pokulhávala. Teď se to stalo! Pochopitelně musel být modrý. Konzistence není ideální - lehoulince hrubý povrch, díky třpytkám. Ale na to, že je první, je povedený. Bohužel ho foťák nezachytil v plné kráse! Nevidíte modré šupinky, fialové šupinky a holografické piditřpytky jen malinko.





U fotky mého já jste mi napsaly, že se mám usmát :) A já říkám, že jsem se usmívala...nejvíc jak to do foťáku jen jde. Na většině fotek mám místo obličeje ruku, nebo rovnou záda. Tak věřte nebo ne, víc to prostě nejde - to je absolutní maximum :D A i fotografka se se mnou natrápila - používala na mě magické zaříkávadlo "narovnej se! usměj se! na mě!" a skoro pokaždé to dokončila trochu skleslým "tak nee...". No chápete to? Kdo po vás může chtít tohle všechno naráz?!

Už jste vánočně naladění a máte vše nachystané?

8 komentářů:

  1. mě taky každej říká, že se mám usmívat. doma, v práci, ve škole, všude... já se usmívám, ale není to na mě taky moc vidět. :-D sem od přírody takový zamračený a tvrdý typ, spoustu lidí to odradí už předem, ale alespoň vím, že kdo tohle prokoukne, tak mě poznal takovou, jaká jsem. ;-) na druhou stranu vůbec nemusím lidi, co se smějí všemu a pořád, přijdou mi falešní a často takový doopravdy jsou...
    lak je krásný, na první pokus úplně super! škoda že ho foťák nevzal tak, jak vypadá doopravdy. nějaký lak mi ale dost připomíná, jen nevím jaký... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo je prostě smíšek a já jsem holt xicht :D Hotovo.

      Tak mi hlavně ještě napiš, že ti připomíná nějaký úplně exkluzivní lak! :D A děkuji.

      Vymazat
  2. Ta modrá, to je jedno velké ááách. :) A to, že se na fotce neusmíváš naprosto chápu. Někteří lidi to prostě tak mají a bývá trochu kontraproduktivní je k něčemu nutit. Já osobně mám s focením mé maličkosti taky dost problém, jediná správná strana foťáku je pro mě ta za ním. :D

    Vánočně naladěná jsem úplně na maximum, pečeme cukroví, máme ve váze jedlové větvičky a úžasně nám provoněly celý dům. Pár dárků na mě ještě čeká na poště, ale doufám, že to všechno nějak stihnu a ten víkend před Štědrým dnem už budu jenom lenošit a odpočívat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilko, potěšila jsi mě. Jednak tím "ááách" a pak, že se taky s foťákem máte rádi trochu jinak :)

      Lenošit jo? Před Štědrým dnem? To je nemožné....

      Vymazat
  3. Baru a vydrží ti ten lak smíchaný, nebo se ti taky pak oddělujou? Míchala si to do barevného nebo bezbarvého??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva vydrží, ale všechny třpytky leží na dně jak ponorka. Míchala jsem bezbarvý 0-60 :D A čekala jsem, že to bude horší.

      Vymazat
  4. No tak ten je nádherný, božský!

    OdpovědětVymazat