Stránky

sobota 12. ledna 2013

S BM Beauty na kafíčko

Dnes jsem si po dlouhé době zašla s Yarisse na kávu. A bylo to moc fajn. Vlastně to hrozně uteklo, i když mi ze startu nebylo nejlíp. Dostala jsem taky dárečky, které vám ukážu někdy jindy (hlavně ten balící papír a celkově zabaleno to bylo tak krásně!).

V minulém postu si Therezka stěžovala, že tam jako nepíšu použité produkty a že je to vlastně na prd. Ok, to má asi pravdu. Dřív jsem to psala, ale nabyla jsem dojmu, že to stejně nikdo nečte, tak jsem přestala. Asi je čas opět začít ;) (Vlastně Therezce děkuji, i když to tak možná nevyznělo :))




Produkty:
TF Shadow Insurance
BM Beauty - Looking Glass
BM Beauty - Clay
BM Beauty - Mississippi Mud
BM Beauty - Noir
BM Beauty - Marble Sparkle (přes pohyblivé víčko prstem)
Barry M - Blink Precision Eyeliner
řasenka

A to je všechno... Hezký zbytek sobotního večera i víkendu :)

Dobrou...

10 komentářů:

  1. Moc pěkné líčení...přesně tohle chci nosit na klasické denní líčení:)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych "like" jako na fb, ale nejde to, tak jen jednoduše díky za vyslyšení! :-D Máš to líčení totiž moc pěkný a krásně nafocený! Velká závist, jak se ti to takhle pěkně povede vyfotit!

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju tvoje líčení:)mám zelené oči,tak si pro mě velká inspirace:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné líčení. Kéž bych měla tak zručné ručičky a dokázala vykouzlit něco podobného. x) Obdivuji i tvou úpravu obočí, tohle by se mi asi nikdy na mé tváři nepovedlo. O:-)

    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je moje klasické denní líčení. :) Někdy s linkou, někdy i bez ní, podle toho jak mám čas a jak se mi chce se rozčilovat. :D Já a veškeré gelové nebo tekuté linky jsme odvěkými nepřáteli. ;-)

    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásné a precizní líčení :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Já Therezce taky děkuju, protože s těmi vypsanými produkty je to fakt lepší!

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné, pěkné, pěkné! Naučte mě to taky někdo! :D

    OdpovědětVymazat