Stránky

čtvrtek 17. ledna 2013

Sea&Sun

Tohle vzniklo dost nečekaně, když jsem viděla foto na FB. Barevně se mi to tak líbilo, že jsem se chtěla inspirovat a vypadlo tohle. Ale asi to ještě zkusím nějak předělat/posunout a vylepšit (snad). Tohle je takové obyčejné.

inspirace




Produkty:
By Femme #109 žlutá
By Femme #67 Violeta Fluorescente
Inglot #429 Pearl stín freedom system
Inglot pigment #156 matná modrá
Inglot pigment #214 neonově červenorůžová
Illamasqua cake liner
NYX Purple Glitter

Tak nevím, jestli mám vypisovat i štětce, jaké jsem použila. Ale jsem teď zamilovaná do bdellium tools, takže vše od nich :D

Mějte fajn večer ;)

31 komentářů:

  1. Tak tohle je vážně božské! Jak se to mám naučit? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé! Moc hezká kombinace barev!

    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá přímo úžasně!!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Obyčejné? :O Je to nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo ♥ zrovna zítra bych Tě Barunko potřebovala :D Na ples :D

    OdpovědětVymazat
  6. aj som zabudla, že je zima, také je to krásne letno farebné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. no tak to je snad nejúžasnější líčení, které jsem kdy viděla :D no páááááni, obrázek ukládám a asi si ho snad dám na plochu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné. Si veľmi šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera! A jestli se ti tohle zdá obyčejné... tak fakt nevím. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera, borůvko... To už snad ani vylepšit nejde ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Takové obyčejné..? Neblázni! Je to nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Cože? Obyčejné? Já bych spíš řekla dokonalé ;o), krásný barvičky..

    OdpovědětVymazat
  13. mas to opět moc krásné,na to bych se mohla koukat pořád :-)

    OdpovědětVymazat
  14. nádhera, čisté, krásne farby aj kombinácia! veľmi sa mi páči ako robíš linku, je výrazná ale nie zbytočne hrubá a extrémna, kao to vídavam obča sniekde inde

    OdpovědětVymazat
  15. nadherne licenie, dokonale zvladnute prechody farieb!! :))

    OdpovědětVymazat
  16. to je překrásné!!! Myslím, že jsi zbytečně skromná, to je přímo umělecké dílo! Opravdu moc moc se mi to líbí a jak tu někdo napsal výše, mohla bych na to koukat celý den:-D Máš nádherné oči!
    S*

    OdpovědětVymazat
  17. Taky bych se chtěla umět takhle "obyčejně" namalovat :D :D Myslím, že bych radostí proskočila stropem :D

    OdpovědětVymazat
  18. Notovizejo!:-D Je to děsně obyčejný, koukej sem dát prosimtě něco lepšího, jo?:-D

    OdpovědětVymazat
  19. Ta tohle je úžasné :). Obyčejné? Dokonalé! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jasně, že je to obyčejné, já třeba se takhle líčím, když jdu venčit psa!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. No tak to je nádhera, nádherně vystínované :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Hezký, možná bych zapojila víc růžové,a ale jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  23. Obyčejné...? Ty ses asi zbláznila. Je to nádherné :) Video návod prosím! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Obyčajné, hej? nádhera... a to prvé očko jak z reklamy ;-) heh.. nech by to bola reklama na čokoľvek, hneď by som si to kúpila :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherné! Cítim z toho teplo, drink v ruke, pod nohami piesok =D Kombinácia farieb do seba úplne krásne zapadá.

    OdpovědětVymazat