Stránky

pátek 28. března 2014

Balada pro lak

Miluju laky na nehty. Mám jich hodně a všechny je miluju. Skoro všechny je znám jménem!

S některými ale takový vztah nemám. Chybí tam vášeň. A bez vášně není skutečná láska...proto je nechám jít dál, aby tu pravou lásku zažily. Naivní, hloupou, krásnou i směšnou, hořkou a bolavou.

Některé pošlu dál a jiné si zase adoptuju. Hodně jich překonalo velkou louži, aby mohly být se mnou. Netrpělivě jsem je očekávala a modlila se, aby se jim po cestě nic nestalo.




Nějakou dobu jsem nové nepořizovala, protože nestíhám lakovat. Lakuju hlavně pro šminky a na všechny ty krásné laky, které čekají, se chodím dívat. Ale strašně toužím lakovat častěji, jenže to není tak jednoduché. Musela bych nehty převléknout asi 2x denně, aby to mělo smysl.

A jsou tady nové...malinké a roztomilé <3 V krásném balení, které jsem celé vyloupala hned, co to přišlo. Přesně jako jsem vždycky vyjedla adventní čokokalendář hned první den, ach.




Kdyby mi někdo řekl, že nějaké musím prodat, s každým lakem by ve mně zhaslo jedno světýlko. To je jakoby zhasla jedna hvězda! A já mám hodně laků...třeba by pak byla jen tma!?

Tak to byla pohádka na dobrou noc a já přeji hezký víkend :o)


V neděli se asi půjdeme kouknout na Brno v bublinkách, potkáme se s Bublinou s někým?


1 komentář: