Stránky

pátek 14. března 2014

Ombré Eyeliner

Aneb ani černá nemusí být nudná. Já miluju linky všech velikostí, tvarů a barev, takže ombré linka byla jen otázkou času. Určitě si ji zopakuju v jiných barevných variacích.

Já k tomuhle doporučuji stíny, protože ty jsou většinou dostupnější a lépe využitelné, než samotné linky. I když je to jen otázka fantazie a kreativity každé z nás.
Aktuálně se líčím..no, spíš to tak jakože flákám. Takže stín v růžovobílém odstínu od Jemmy Kidd, přes to nejkrásnější třpytečky od Bruny a linka. A to je v mém podání celé líčení očí. Ty třpytečky se lesknou růžově a jsou nádherné! Jsou to přesně tyhle.




Fotky jsou hnusné, protože flickr po mě chce, ať si založím účet yahoo, který já nechci a tak to na sebe zkoušíme pořád dokola. No nic, třeba to někdo z nás vzdá....

Užijte si víkend :)

4 komentáře:

  1. Moc hezké obzvláštnění (divné slovo, ale snad si rozumíme :D) Určitě to někdy vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý :) jednou mi přjde moc pěkný, podruhý už moc ne, tak nevím :D

    OdpovědětVymazat