Stránky

neděle 25. ledna 2015

Purple&Green

Po delší době jsem se překonala, nalíčila něco a dokonce to i dovedla do konce, abych mohla vytvořit post. Líčení bylo v pohodě, je i celkem jednoduché a kombinace zelené s filovorůžovou je prostě fakt hezká.

Použila jsem paletku Sleek Garden of Eden a limitkový Dazzle Dust v odstínu Persian Purple. Nemořila jsem se ani s linkou, jen jsem nalepila řasy. Štětce jsem kombinovala Petr LukešBdellium Tools, které mi pomohly s hezkými přechody.

U obočí poprvé vidíte Dipbrow Pomade od Anastasia Beverly Hills. Používám je více než měsíc a skvěle drží.


mu_24_1_2_2


mu_24_1_3_2



Fotky jsou nic moc, ale buďme rádi aspoň za tohle. Celé mi to připomíná trochu paví peří.

Mějte krásnou neděli @)–>––

11 komentářů:

  1. se zatajeným dechem jsem čekala nějakou tu inkriminující fotku a nic jo? no ještěže tak. jinak zelená s fialovou je ta nejlepší kombinace na věky věků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já tvou fotku mám...z kanclu! Tak opatrně s těma provokacema ;)

      Vymazat
  2. Kombinaci zelené a fialové mám taky moc ráda. Dřív jsem se zelené docela bála, tak si jí poslední dobou o to víc užívám. Obočí vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  3. Kde tu Anastasiu Beverly Hills kupuješ? A co kromě věcí na obočí má super, že to stojí za pozornost? Potkávám hashtag tý značky pod množstvím fotek instablogerek, asi na tom něco bude... ale zas je to z Ameriky, tak jestli to stojí za tu patlačku s dopravou a případnýma celníkama...
    Očko máš krásný, jako dycky! ^_^
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupuju v UK eshopech...ale teď ti neřeknu přesně. Se kdyžtak připomeň přes FB, pokud to chceš konkrétněji. Ale s celníky se odmítám babrat.
      Já insta nemám, nesleduji a nevedu, takže vůbec netuším, jak moc je to populární. Oblíbené jsou ty Dipbrow Pomade, ale zas není to taková pecka, že tě to vystřelí z trenek ;) Pak palety stínů na obočí a na konturování obličeje. Celkově přidávají produkty - oční stíny, matné barvy na rty atd. Nejslavnější jsou asi komplet produkty na obočí.

      Vymazat