Stránky

čtvrtek 15. ledna 2015

VIP OPEN PARTY

Chtěla jsem vám napsat něco o svém nudném líčení, ale nemám nachystané fotky, tak si dáme raději reportáž z VIP OPEN PARTY modelaznehtu.cz 

Večírek se konal 8.12.2014 (jo, je to více než měsíc) v Praze na Smíchově v paláci Křižík. Jako já jsem se moc nesmála, protože Prahu fakt nemám ráda a pohybovat se po ní je pro mě utrpení. Tak jsem si vyprosila u Míny doprovod. Sešly jsme se dřív, abychom si po roce zase něco řekly.
Dojet na Anděl je bojovka podobná stezce odvahy na letním táboře v 5 letech věku. Na Andělu byly vánoční trhy, miliarda lidí a hromada bezdomáčů. Ty rychloeskalátory v metru jsou taky moc fajn...na kole jezdím pomaleji (možná i v autě).

Po pokecu jsme se přesunuly do paláce Křižík, kde nás čekala Nikol, cedulky, welcome drink a něco dobrého do bříška.

jídlo, moje nehty s welcome drinkem, JEJÍ nehty ;)


Poslechly jsme si krátké povídání o modelaznehtu.cz, značkách v nabídce, o týmu a lidech. Pak přišlo strašně milé překvapení, protože každý pozvaný dostal dárek! Mám o 2 krásné laky víc <3

stromeček, rozdávání dárků a ten můj <3

uvnitř balíčku bylo tohle - laky a máslo na ruce

asi téměř všichni, co přišli


Tohle celé trvalo celkem krátce. Opravdu to mělo takový hladký průběh bez nějakého čekání a natahování. Po předání posledního dárku došlo na to nejdůležitější - slavnostní otevření NOVÉ PRODEJNY na Smíchově. Tu jsme mohli prošmejdit, popovídat si s ambasadorkami jednotlivých značek a trochu to zase zajíst (jídlo bylo všudypřítomné).

velká prodejna (vzadu byla ještě školící místnost), Cuccio
a ruce milé Míny ;)

China Glaze, modeláž v akci, stojan KONAD

všude to říkají - pravidelně jíst a pít!

Byl to moc příjemný den (až na tu Prahu) s Mínou, Nikol a Natálkou. Tak mějte taky hezký den ;)

*Nebojte se klikat na barevný text ;)

11 komentářů:

  1. Asi se preorientuji na laky, protoze mne nikdo nikam nezve. Moc hezka akce! Do te prodejny se chystam, protoze top coat od Cuccio je top!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nemyslím, že bys zas o něco přišla. Tahle akce byla příjemná, ale zas každý týden bych to absolvovat nechtěla ;)
      Jaký TC od Cuccio? Já teď používám CND Vinylux, který je fakt dobrý, ale musím si ho začít šetřit.

      Vymazat
  2. Anděl je hnusnej v jakýkoli čas, v jakoukoli roční dobu :D
    Ale i tak chci moc poděkovat, že si do mě vložila důvěru ;)
    PS: Těch chlebíčků jsme měli sníst víc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pro mě asi Praha obecně...prostě hnusná. Asi je to tím, že už je na můj vkus dost velká a chaotická. Já dík za doprovod!
      Všeho víc! Protože co sníš a vypiješ, to už ti nikdo nevezme :D

      Vymazat
  3. Mě fakt dostalo tohle: *Nebojte se klikat na barevný text ;) :D :D :D
    Jsem hrozně ráda, že jsem tě poznala osobně Baru a snad se někdy za tebou vydám do toho Brna až ustálím svůj život :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ujišťuju svých pět čtenářů, že barevný text je odkaz a dá se na něj kliknout :D To se může, ne?
      Taky jsem tě ráda poznala, nelituju cesty ;)

      Vymazat
  4. Mě moc mrzí, že jsem vůbec nevěděla, že jsem byla taky pozvaná, email jsem našla až po akci ve spamu :-( Ráda bych tě poznala osobně, Baru, tak snad se ještě nějaká příležitost naskytne a já ji neprošvihnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak prostě příště! ;) Teď už jsem slavná! Takže mě budou zvát všichni a to se už musíme potkat, když ty jsi slavná už nějakou dobu.

      Vymazat
  5. Děkuji za hodnotný komentář...ceny v GA byly snad hodnotnější!

    OdpovědětVymazat
  6. No Baru, s tím řízením se zas tolik nežinýruj :))) A Praha je krásná, když se vyhneš Andělu a pár dalším místům :-D Kéž to příště vyjde líp, že bych mohla být přítomná v městě taky, a provedu tě sama a ukážu tu lepší stránku ;)
    Super, že jste si to užily, holky!
    Verunka

    OdpovědětVymazat