Stránky

pondělí 23. listopadu 2015

Cuccio Vivacilous Verdigris + Bean There, Done That

Tahle manikúra původně vznikla pro časopis modelaznehtu.cz, ale prostě se tam nevešla (nebo byla hnusná?! :D), takže se na ni kouknete tady ;) Je jednoduchá - matný lak s half moon glitrama.

Laky jsem překvapivě kupovala v eshopu modelaznehtu.cz, protože byly ve slevě a protože samozřejmě potřebuju milionpadesátýsedmý lak.

Jako matný lak jsem použila Cuccio Vivacilous Verdigris. Nanášel se krásně, dobře schnul a za chvíli jsem měla hotovo.
Na half moon jsem si vybrala Cuccio Bean There, Done That. Ten lak je strašně hezký! Zlaté a holografické třpytky. Jen glitry jsou poměrně hrubé, takže jsem nakonec uvítala manikúru přelakovanou nadlakem. Ale zajímavější byla rozhodně ta matná verze ;)



Už máte v hlavě nějakou slavnostní manikúru nebo to necháváte na poslední chvíli? ;)

Hezké pondělí @)->--

5 komentářů:

  1. No ty tvoje nehty je něco ♥. Taky se mi v tomhle případě víc libí matná verze. Co nalakuju na Vánoce ještě netuším, hlavně jsem teď hooooodně zkrátila takže jsem nešťastná :(:D. Ale doufám, že do Vánoc to krásně doroste a budu si moct nějak vyhrát :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to moc děkuji @)->-- Mně se zrovna teď moc nelíbí tvarově, nějak je nemůžu upilovat k obrazu svému ;) Naštěstí vlasy a nehty dorostou, tak nezoufej, do Vánoc budeš mít drápky!

      Vymazat
  2. To je skvělá podzimní kombinace! A nejspíš nevešla, je totiž krásná!
    Btw na mailu máš liebesbrief ;)

    OdpovědětVymazat