Stránky

pátek 4. března 2011

China Glaze Turned Up Turquoise

Tak vás nebudu týrat a trýznit svýma myšlenkama a podobně...to jsme si odbyli minule :D
Neonový lak půjčený od sonidla. Že neonky nejsou úplně sranda jsem tušila, ale stejně mě to zaskočilo. Lakoval se děsně! Dokola jsem si tam dělala díry a pak z toho byla celá vzteklá. No, byl to začarovaný kruh a aby toho nebylo málo, tak jsem si druhou ruku nalakovala úplně jiným lakem, protože bych zřejmě přišla o nervy, no. Sice jsem vypadala jako úchyl z bedny, ale pro zachování rovnováhy v přírodě to bylo nutné :) Barva krásná, aplikace šílená a žádnou neonku si asi nikdy nekoupím :P Jsem matla a na takové složité operace nejsem stavěná, tak... Lak na nehtech vypadal trochu jinak než na fotkách, ale neřeknu vám jak - vím jen, že lépe!








Hezký víkend!

5 komentářů:

  1. Zvláštní, mně se zrovna tenhle lakuje moc dobře... Sluší ti, škoda že tě tak naštval :-) Btw co bylo na té druhé ruce? Doufám, že nějaká růžovka pro kontrast :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento odtieň sa mi vždy páčil! Je to síce neónka, ale nie tak výrazná aby mi začala liesť na nervy :-) A nalakované to máš pekne!

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho prostě miluju :) Ten fakt stojí za to, aby ho každý viděl v reálu... A aplikace mě pobavila :DD Já to asi nějak nevnímám, jediné, co lakům neodpouštím, jsou bubliny. Když je nějaký lak dělá, mám chuť ho vyhodit do koše :D

    OdpovědětVymazat
  4. @Viennettko, já vím, že jsem kopyto :D A vyloženě mě nenaštval lak jako má neschopnost si s ním poradit! Druhá ruka přijde brzy na řadu ;) Ale byla to modrá, abych nebyla za absolutního úchyla.

    @Veve, děkuji :) Ten lak je rozhodně zajímavý, ale v kombinaci s mou šikovností to asi nejde :( Raději si nechám zajít chuť ;)

    @sonidlo, díky moc za půjčení! Vím, že neonky nejsou pro mě. Ale v reálu je rozhodně hezčí! Foťák na tu barvu nestačí a to jsme to zkoušeli fotit doma oba...

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherný, přesně takové barvy miluju :). Krásný blog :)

    OdpovědětVymazat