Stránky

sobota 26. února 2011

V hlavě mi to bzučí...

Post naprosto mimo mísu. Žádné laky. Žádné šminky (ty budou jindy). Žádná sranda... Nenapíšu nic nového a super inteligentního, ale honí se mi to v hlavě už delší dobu. Krása. Dokonalá krása. Dnes mě nakopla Barb se svým příspěvkem o vlasech :( Chceme být superkrásné za jakoukoliv cenu. A já přemýšlím, kde je ta hranice, za kterou bychom už neměly jít!? Proč nestačí prsa velikosti 2, ale potřebujeme na hrudníku 2 melouny divných tvarů? A navíc u toho podstupujeme riziko narkózy a pooperačních komplikací... (Nemyslím tím teď jakoukoliv plastiku ze zdravotních důvodů, to je jiná liga!) Umělé nehty délky orlích pařátů a roztodivných tvarů. Řasy, které se namotávají do obočí, protože když prodloužit, tak přece pořádně! Pak ještě prodloužíme vlasy, botox do celého obličeje, trošku liposukce, implantáty do lýtek, barevné čočky, trošku přitetovat obočí, linky, kontury a nechme se připálit v solárku nebo aspoň nastříkat. Už chybí jen sehnat tabletky na hubnutí, co jsou na předpis pro těžce obézní.
A tady je mi líto, že nelze udělat plastiku mozku a z velikosti nula ho "přifouknout" tak aspoň na normální dvoječku. Protože hlavu máme na to, abychom ji používaly.

Zase nejsem odpůrce všeho! Nechci, aby to tak vyznělo. Ženy se krášlily vždy a občas to bylo za hranicí. Něco je pro nás nepochopitelné, ale v té době nebo v dané oblasti to bylo/je tradiční. Jsme krásné takové, jaké jsme...jsme krásné jako celek! Tělo a duše mají být jedno. Krásná schránka nestačí. Pokud je člověk krásný "uvnitř", tak je krásný i navenek, protože z něj něco vyzařuje. Vím, je to takové odrbané klišé a proto jsou tady šminky, které spraví to, s čím se matka příroda už drbat nechtěla ;)

Jsem bílá a myslím tím skutečně téměř bílá. V solárku jsem nikdy nebyla a zřejmě to nebudu měnit. Já se prostě neoplálím a narážek jsem si užila dost. Jen je trochu problém s make-upem :D Tak světlý nikdo nevyrábí, ale Barry M má bílý, takže si zvládnu namíchat. Mám hrudník po tatínkovi, velikost tzv. dlaňovky a vyhovují. Po větších netoužím. Nejsem hubená ani štíhlá. Miluju jídlo, ráda vařím, ráda jím a miluju sladké (v rozumné míře samozřejmě). Mám fajn kadeřnici, která mi s vlasy umí poradit. Mimické vrásky neřeším, přijdou mi hezké. Na umělé nehty už kašlu a oddávám se lakovací úchylce těch přírodních. Stále běžím svůj dostih za dokonalým obočím. Miluju šminky a krášlení sebe i ostatních mě maximálně baví. A na tohle si pustíme něco od P!NK. Ona je vůbec taková drzá a nebojí se říkat věci tak, jak je vidí ;) V jejích klipech je těch problémů ukázaných víc...






Zajímá mě fairtrade, vyhledávám kosmetiku netestovanou na zvířatech, hledám kvalitní maso z eko nebo bio chovů, kupuju med od českých včelařů, líbí se mi nápad s bedýnkami nebo mlékomaty atd.
Pokud vás tyhle moje prdy nezajímají, tak je nečtěte ;) Nebo si pusťte tohle zvířecí video a pak napište, kam jste dokoukali :)

Tak je to venku! Dobrou...

12 komentářů:

  1. :) dokonalý článek ;) nechci aby to znělo jako klišé a tisícátý stejný komentář, ale krásně si to napsala a já k tomu nemám co dodat :) myslím, že člověk může být dokonale spokojený s tím jaký je a až na to přijde, bude o mnoho šťastnější :).

    OdpovědětVymazat
  2. Kachňátko, myslím, že jsi na to kápla! Štěstí a spokojenost je to, co z člověka pak vyzařuje. A já na to nemohla přijít :)
    Chtěla jsem ti okomentovat příspěvek o fashion blozích, ale říkala jsem si, že nemusím vrtat do všeho :D

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Pink ! :)

    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky jsi to napsala. Já se tím, jak se 20letý holky "vylepšujou" atd. už nezabývám, je mi to fuk, mám svých starostí a zájmů dost, časopisy nekupuju a na TV se skoro nedívám, protože je to zbytečný, všude píšou to samý. Ať si každý se sebou dělá co chce, hlavně když to neubližuje ostatním. I když se přiznám, že třeba u žen vyššího věku (tzn. 50+) mě trošku (!) vylepšovací plastiky apod. nějak nevadí (ve skutečnosti jim to ale věk neubere, nikdo jim nikdy nebude tipovat, že je jim 30, ale asi to potřebují jen pro svůj pocit, sama nevím, jak na tom v tomto věku budu). Takže já si toho nevšímám a sama mám vše přírodní (i když třeba vlasy by teda potřebovaly přifouknout :)
    A ještě k té kosmetice netestované na zvířatech, taky se hodně snažím vybírat tu netestovanou, ale vím, že třeba u laků na nehty mám několik prohřešků... Promiň za tak dlouhý komentář, nějak jsi mě nakopla to všechno vypsat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda na video o zvířátkách jsem se asi neměla koukat!!! Maso nejim už docela dlouho (a ne kvůli tomu, že tím zachráním určitý počet slepiček nebo kraviček, ale protože mi prostě nechutná)ale tohle video možná moje názory zase trošku přeskládá :)
    A jinak na "zlepšování" mám stejný názor jako ty,......takže stačí jenom napsat...SKVĚLÝ ČLÁNEK :)

    OdpovědětVymazat
  6. :) nedalo mi to a reagovala jsem u sebe na blogu ještě troško na tvůj příspěvek, samozřejmě jsem tě uvedla jako prvotního autora ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je parádní článek!!
    Musím hlavně reagovat na ty zvířátka.. To je téma, které řeším už od malička. Nechápu, jak těm malým tvorečkům, kteří se nedokážou ani sami bránit, může někdo tak ubližovat. Nejde jenom o testování na zvířatech, maso (které už nějaký ten rok nejím - jsem jediná v rodině, takže je těžký vařit), ale i běžné týrání pejsků. Proč si lidé toho pejska pořídí, když je jim pak na obtíž a jenom ho týrají?
    Mohla bych psát ještě déle, ale nechci mít ohromný komentář:)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za komentáře :) Nečekala jsem, že tenhle výkřik do tmy bude mít odezvu, takže si toho vážím! Ale tady aspoň vidíte, co mě trápí a s čím v sobě bojuji. Že to nejsou jen laky a šminky, ale i pár dalších věcí.

    @Míno, máš pravdu. Já to vlastně taky zas tolik neřeším a kolem sebe takové lidi ani nemám. Ale upřímně nevím, co si myslet o člověku, kterému kouknu do očí a nevidím jeho vlastní, ale nějaké ultrabarevné kontaktní čočky - k čemu to?! Je to na mě prostě už příliš umělé a ty holky ze sebe dělají někoho jiného. Nemůžu si pomoci, ale vidím to tak ;) A že si padesátiletá dáma nechá udělat plastiku víček nebo vrátit prsa do původní výšky neřeším...k tomuhle podle mě mají např. právě plastiky sloužit.

    @Nik, hanba mě fackuje, ale já ten filmík nikdy nedokoukala. Jsem na to slabá a pak se mi o tom zdá.

    @Bezego, chytlo to takovou řetězovou reakci koukám :D Mě inspirovala Barb ;) A je to samozřejmě dobře. Reakce mě utvrzuje v tom, že nejsme prázdné schránky a svět kolem nám není lhostejný. Hřeje mě to pak na srdci :) Takže velké díky!

    @Veronico, já asi nemám daleko ke zvířecímu humanistovi nebo co :D Ale zase neprosazuji vegetariánství, snažím se, aby maso bylo na talíři párkrát do týdne (2-3x a časem i méně). A hlavně, aby bylo (pokud možno) kvalitní. Týrání je kapitola sama pro sebe, je mi z toho ouzko. Doporučuji knížku Věčná Treblinka od Charlese Pattersona, která má podtitulek "Ve vztahu ke zvířatům jsme všichni nacisté". A od týrání zvířat nás dělí jen tenká hranice k týrání lidí.

    OdpovědětVymazat
  9. Vždyť jo, já to taky tak vidím, ale vlastně mi do toho nic není, což by byla i jejich odpověď a vlastně mají pravdu. Takže proč se zabývat takovýma blbostma, vždyť jde jen o ně (a jejich zdraví). Třeba já nikoho takhle "vylepšenýho" v okolí nemám, takže zase těžko říct, třebas je to nějaká psychická nemoc, či co (ale většinou je to možná spíš neinteligence, nebo jak to slušně nepsat) nebo něco jinýho. No prostě závěr této mojí příšerné úvahy je, že to jde kolem mě a vůbec mě to nebere. PS: Nechci aby to vypadalo, že ti chci nějak vnucovat můj názor, to v žádným případě, jen píšu, co si myslím :)

    OdpovědětVymazat
  10. @Míno, je to takové nekonečné komentování, že :D Mně jde taky o to, že lidi nekoukají dál...je jim jedno, jak se k nim daný "produkt" dostal (např. ty vlasy z Indie, kosmetika vykoupená utrpením zvířat atd.). Nechci z toho tady dělat melodrama ;) Ale zamyslet se nad tím nahlas :) Zatím mám štěstí, protože všechny to máte podobně jako já.

    OdpovědětVymazat
  11. ja si myslim, ze krasa je vec toho ci je clovek vyrovnany sam so sebou a so svojim vyzorom. Ked posobi na ostatnych, ze je spokojny sam so sebou. Vtedy aj ostatni ludia pokladaju toho druheho za pritazliveho. a tomu nepomoze ani milion plastik a podobnych zlepsovakov, diet atd.

    OdpovědětVymazat
  12. @suzinqa, děkuji za komentář :) Musím souhlasit, určitě je na tom kus pravdy.

    Zatím jsem ale nepochopila, proč to teda tolik holek/žen dělá?

    OdpovědětVymazat