Stránky

neděle 20. února 2011

MAC Togetherness

Od skvělé Yarisse mám tohle trio - Mineralize Eye Shadow v odstínu Togetherness. Z fotek bohužel ty barvy moc nerozeznáte, ale je to jemná šeříková, sytě fialová a středně šedá (kdyžtak vygooglete a já snad příště vyfotím i samotné stíny). Nemám co vytknout, jsem spokojená. Výhodu vidím i v tom, že nejsou nějak přehnaně lesklé/třpytivé, takže co víc si přát?! Pro mě asi šikovnější ruce...







(Pardon za to opatlání řasenky nad řasama...prostě šikulka!)

7 komentářů:

  1. Tyhle MAC posty byste si mohly odpustit! Achjo, chudák peněženka!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tohle trio mám a miluju ho, nádherné barvy a skvěle k sobě ladí, prostě je dám na oko všechny a tři a nemusím přemýšlet s čím to nakombinovat :-) Též mám tohle líčení vyfocený (a taky tam mám obtisklou řasenku :-D), ale já než se vždycky dokopu ke zveřejnění, tak mě někdo předběhne :-D

    OdpovědětVymazat
  3. @Mína, a za co bys pak utrácela, co? :D

    @viennettka, už se těším na fotky ;) To, že máme stejné stíny ještě neznamená, že to bude vypadat stejně, hm?!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se ti líbí. A ruce máš šikovné moc a né že né.

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně ne, leda tak hůř, kam já se na tebe hrabu! Myslím, že nebudu mít odvahu s tím vylézt. Navíc jsem teď taaak líná upravovat fotky, že tomu postování bez tak moc nedávám, radši se kochám u vás :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ale kušuj ty šikovnější ruce, co by za to jiní dali umět takhle krásně a přesně stínovat!

    P.S. Míno, taky mě poslední dny začínaj s tím Macem štvát:-D

    OdpovědětVymazat