Stránky

pondělí 7. února 2011

Eyebrows - Step by step

Konečně jsem zdokumentovala svou úpravu obočí. Překvapivě to byl docela "porod"! A to, co mi běžně trvá tak 15 minut, bylo s focením skoro nekonečné :D A fotky jsou dost šílené, často neostré a ke konci i dost tmavé, protože se postupně vkrádalo šero :(
Z fotek pochopíte, že mám světlou pleť, která je místy průhledná... Prostě to buď přežijete nebo se raději nekouknete, ju?! Tohle bude příspěvek na vlastní nebezpečí každého odvážného čtenáře!



1) fotka "před" - tedy tohle bylo maximum zakřovení, co jsem vydržela




2) nácvik jemné motoriky - práce s pinzetou (vytrhávám jen to, co se dá a půjde hladce ven)



 3) spirálka + nůžky - zastřihnu obočí (Pomocí spirálky vykartáčuju směrem nahoru a co přesahuje, tak zastřihnu a totéž směrem dolů. Většinou pouze po zlom.)



 4) Opilca a uchošťourek - vatovou tyčinku zploštím/zmáčknu mezi prsty a nanesu vrstvu Opilcy, kam potřebuji



Tady fotka po odstranění Opilcy - krásně hladká kůžička :D



Téměř nalíčené oko, obočí je lehce zapudrované...prostě tak, jak se to běžně při líčení dělá ;)




5) Matný stín a šikmý štěteček Sephora - obočí začínám vyplňovat u kořene nosu a postupně pokračuji





6) Hotovo! (fotka je teda zlá, už bylo hodně šero)



Rozhodně kvalitnější návody i fotky najdete u Day na blogu! Ale tam to asi všichni navštěvujeme, co? ;)

13 komentářů:

  1. Baru, super :) to tvoje obočí je ráj na zemi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dík, že jsi si s tím dala tolik práce! Je to perfektní a to obočí ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc! Já jsem si říkala, že to nenalíčené oko snad nemůžu ani zvěřejnit...vypadám fakt děsně :D

    @Kiva, děkuji. Ráda chodím na Tvůj blog!

    @Tess, nepřeháněj :D Teď budu pyšná jako páv :D

    @Míno, nebyla to taková hrůza, ale na to focení by to občas chtělo třetí ruku ;) Věř, že není co závidět.

    OdpovědětVymazat
  4. Barunko, bych si to tvoje obočko hnedka odkoupila :D paráda

    OdpovědětVymazat
  5. Uf, teda smekám před tímhle tutorialem! Já jsem fakt asi lama, já jen vytrhám a konec. Měla bych se nad sebou trochu zamyslet. A ta opilca je super nápad, proč mě tyhle věci nikdy netrknou? :-) Tvoje obočí je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  6. @Veruli, klidně :D Zřejmě by Tě rychle přestalo bavit.

    @Blanche, nejsi lama. Já bych jinak měla obočí jak Brežněv a mohla bych si ho malovat podle pravítka (jedna nekonečná tlustá čára)! A ta Opilca je u mě nutnost, protože jsem tam měla fakt křoví - světlé, ale pořád křoví ;)

    OdpovědětVymazat
  7. a akú opilcu to požívaš? nejakú špeci na tvár? ja mám totiž strašne vela jemných chlpkov pri obočí, a dosť bolia pri vytrhávani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naďko, je to skutečně nějaká Opilca určená i na tvář (ale i další citlivá místa). Více info najdeš v mém starším postu zde: http://bit.ly/wTvtvw

      Vymazat
  8. Nádherné obočí!:) Prozradíš i jaký stín na obočí používáš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to moc neřeším, použiji cokoliv, co se mi líbí ;o) Aktuálně je to paletka přímo na obočí od Oriflame a tu jsem dostala. Nebo používám stíny Inglot, co jsou na oči (např. #363).

      Vymazat
  9. Nádherné :)
    http://veronika-uk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tak Opilca, to by mě nenapadlo, i když se s těmi malinkými chloupky hodně natrápím!

    OdpovědětVymazat