Stránky

pátek 11. února 2011

OPI Yodel Me On My Cell

Právě zažijete premiéru mých nových nehtů. Ještě pořád se mi nelíbí a koukám na ně stále dot zoufale a uraženě. Ale namlouvám si, že za měsíc se mi začnou i třeba líbit. Hlavně nejde o život, že. Ale i tak to naštve no...
Yodel Me On My Cell je krásná barva - taková modrá snad s dotekem zelené. Milý mi sice tvrdí, že je to úplně jasně zelená a žádná jiná! Možná připouští občasný modrý odlesk... Já říkám opak a už jsem vyjádřila i pochybnost o jeho schopnosti rozeznávat barvy. Nevadí, na semaforu pro chodce vyráží stejně až když se dá do kroku někdo jiný. Ale o barvosleposti partnera psát nechci :D Já vůbec nechápu, proč jsem si z téhle Švýcarské kolekce nevzala jediný lak?! Jako fotky na netu moc přesvědčivé teda nejsou. Ale na nehtech je okouzlující! Jééééé (skoroněmý úžas).... Lakoval se skoro sám (i když jsem si počmárala i prsty, ale chyba nebyla v laku!) a ve 2 vrstvách kryje ;)







Nepište mi, že kulaté nehty jsou pěkné a ty moje vypadají nějak obstojně nebo tak....protože se asi zase rozbrečím. Miluju hranaté a chci nehty jako má AYD nebo Scrangie nebo sonidlo nebo někdo jiný s hranatýma ;) No budiž mi útěchou, že si je nehlodám do masa...lepší kulaté, než žádné, že.
Lak je zápůjčka opět od sonidla (děkuji).

9 komentářů:

  1. Baru, taky mám ráda hranaté...ale i tuhle oválné vypadaj na tobě moc pěkně..a to fakt nekecám ;) lak je naprosto boží, modrý laky moc nemusím..ale tohle je krásná barva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barvička, rozhodně k tobě sedí. A je modrá! A o nehtech nic říkat nebudu, když nechceš.

    OdpovědětVymazat
  3. A já to stejně napíšu, že se mi ty kulaté líbí, a to hodně. Když je máš tak krásně nalakované a nafocené, působí to hezky a elegantně. Jinak já Yodel vidím taky modře a líbí se mi, má takovou zvláštní konzistenci, která ho dělá ještě hezčí :) A všimla jsem si, žes vyhrála pohled u Blanche, takže se na něho někdy podívám ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nenapíšu ti, že ty nehty vypadají obstojně, protože podle mě vypadají krásně! Nějak mi k tobě sedí víc než ty hranaté... Což je blbost, když tě neznám, že? :-D A lak je pěkný, taky tu na mě jeho zmenšenina čeká.

    OdpovědětVymazat
  5. It's a great colour! I love it on you :)

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem tu čest vidět nehtíky i s láčkem na živo. Mě se líbíl jak lak tak i tvar. Ale chápu tě, pokud máš ráda hranaté tak si na kulaté těžko zvyká, hlavu vzhůhu za chvíli dorostou a zase budou hranaté.
    PS: pořád lepší něž nějaké okousaniny!

    OdpovědětVymazat
  7. Holčičky, jste tak hodné ♡ Já jim zatím fakt nepřišla na chuť :( Třeba Asami má krásné nehty http://www.nailsbyasami.com/ a ty se mi líbí!

    @Biba, thanks. With my pale skin tone it's great combination :D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásné nehtíky, moc se mi líbí. Já také preferuji hranaté, ale když je úplně zkrátím, také to zapiluji dokulata :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ti to tedy nenapíšu, ale myslet si to budu:-D

    OdpovědětVymazat