Stránky

neděle 13. února 2011

Make-up Removers, Face Cleansers

Jj, opět si trochu zaLushujem ;) Už o mě asi něco víte... Třeba že má pleť je spíš citlivá, sušší a občas se neubrání nějaké pubertální připomínce (zřejmě aby mě ponechala v naději, že jsem stále mladá :D). Když si odstraňuji nánosy make-upu, tak si neberu servítky! Všechno musí dolu, ať se děje cokoliv.

Bioderma Sébium - micelární roztok/voda je pro mě relativně novinkou. Ne, že bych o ni dřív neslyšela nebo nevěděla, ale neměla jsem potřebu ji vlastnit a používat. Až když mi došlo odličovací mléko, tak jsem se rozhodla pro micelárku v akci 1+1 zdarma. Používám ji na celý obličej, odlíčí i voděodolnou řasenku, což je super poznatek. Pro mě je to úspora času i materiálu, protože nemusím používat 3 různé výrobky, abych docílila stejného efektu. Nicméně nesnesu ten pocit po odlíčení a obličej stejně umyju minimálně vodou, v lepším případě přidám i Lush nebo mycí gel Garnier Pure.

Buche De Noël - je čistící roládka z vánoční limitky Lush. Obsahuje brusinky a brandy, dokonale voní a po použití je pleť taková prozářená. Nepoužívám ji každý den, protože obsahuje i drobné kousíčky (možná mandle?), takže je trochu abrazivní. Navíc kombinace všech ingrediencí by při každodenním užívání nemusela dělat mé citlivé pleti nejlépe ;) Spokojená jsem převelice, takže až odteče do kanálu i poslední kousíček, zřejmě zakoupím Angels on Bare Skin.






A ta vaše osvědčená a oblíbená kombinace?

8 komentářů:

  1. I would love to try this Bioderma Micellaire cleanser. Right now I have Nuxe Eau Demaquillante Micellaire aux 3 Roses and I really like it.

    OdpovědětVymazat
  2. bioderma je uplne naj :)

    mas noveho citatela
    mozes navstivit moj novy blog
    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Biodermu mám, i tuto i tu sensitive verzi, a pěju na ně ody!! Od Lush leč zatím nemám NIC musím napravit ;)

    OdpovědětVymazat
  4. @Biba, I think you will like it ;) With Bioderma I found new world of facial cleansers. But as I wrote I have to rinse it off.

    @Fashion Smiley, díky ;) kouknu se

    @Michaela, já jsem zatím otestovala jen Sébium, protože byla v akci, ale potěšilo mě, že odlíčí vše a neštípe, může i na oči. Super věc!
    Lush stojí za vyzkoušení, ale člověk se musí připravit na to, že to není jako ty srandy z drogérky. Občas něco vyžaduje více času, s něčím je potřeba naučit se pracovat a něco holt nefunguje, i když jiný si to pochvaluje.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se musím přiznat, že jsem těmhle a podobným věcem od Lush nepřišla na chuť, přijde mi to spíš takové "humusoidní" než, že by mě to mělo odlíčit...
    A tuhle Biodermu musím omrknout, já znám a používám jen tu červenou.

    OdpovědětVymazat
  6. Dejni, však je to jasné ;) Všem nemůže vyhovovat všechno...já s Lush problém nemám, ale ze startu mi přišly otřesné ty vůně :D A každý na to prostě není.

    OdpovědětVymazat
  7. To je fakt, ty vůně to byla další věc, já jinak vůně přírodní mám ráda, ale tady do těch jsem prostě nedospěla, jsem na vůně hodně citlivá, teď jsem třeba zjistila, že musím dát pryč nový čistič na koupelny od Ravaku, protože tu vůni prostě nesnesu a to není extra výrazná.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja používam na odlíčenie očí Biodermu Sensibio H2o a na tvár presne túto Sébium :) A som maximálne spokojná.

    OdpovědětVymazat