Stránky

sobota 7. května 2011

Catrice Miracle Clouds

Ano ano, v drogériích přibyly stojánky s limitovanou kolekcí Enter Wonderland a ještě Urban Baroque od Catrice. Snad se dočkáme i celého stojanu! Ani já jsem neodolala a musela jsem si něco koupit, abych ukojila zvědavost a svou kosmetickou obsesi. Miluju barevné linky a ty tmavší z Enter Wonderland mi docela padly do oka.

Barevně jsou linky dokonalé a moc se mi líbí. Podobnou barvu nevlastním, takže jednoznačně radost. Aplikace už taková radost nebyla :( Linky jsou hustší konzistence, ale štěteček je poměrně jemný. Takže barva trochu "utíká" a chce to krapet trpělivost. Nebo jsem byla jen nešikovná, případně jsem natrefila na mizerný kus. Ale pro mě to je překousnutelné, protože ta barva...lidi, ta BARVA! Aaaach...







Pohodový sobotní večer všem ;o)

5 komentářů:

  1. Téda, ty máš vážně překrásný oči a ta linka je barevně a technicky opravdu dokonalá! Catrice mají taky v Rossmannu, že jo? Hrozně mě to štve, že tu nikde není :(....

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva, ta linka, to oko!!! :)....nemám slov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem uvažovala o koupi těch modrých, ale protože mi modrá nesluší, tak jsem je nevzala, možná se pro ně vrátím.
    Ale já sem vždycky chodím obdivovat tvole nalíčení, je dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  4. @lovelyhair: Jj, Catrice najdeš v Rossmannu. A věřím, že po našem zájmu se objeví i celý stojan!

    @Nik: děkuji! ✿

    @Day: Myslím, že tahle modrá je krásná a na první pohled není poznat, že je to modrá. Líbí se mi fakt hodně! Takže určitě příště přidej do košíku ;) A děkuji *červená se*

    Děkuji za milé komentáře ♡

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se k holkám: prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat