Stránky

pondělí 19. prosince 2011

China Glaze Blue Year's Eve

Lak z kolekce Let It Snow (Vánoce 2011), jasně modrý, třpytivý s šupinkama a shimmerem, velká láska :o) Chtěla jsem OPI Swimsuit..., ale tenhle mi přijde o fous lepší. V lahvičce je barva jasný duochrom, ale na nehtu se nedařilo vyfotit. Rozhodně doporučuji shlédnout nějaké lepší fotky!

2 vrstvy bez nadlaku




Váš letošní vánoční lak?

9 komentářů:

  1. Jsem si letos snad ani žádnej vánoční nekoupila, ať využiju své oblíbené loňské :)

    OdpovědětVymazat
  2. vanoce jsem si uz nadelila, ted se nemuzu rozhodnout, ktery bude ten vanocni:-))
    tak si asi na kazdy prst nalakuju neco!
    (neee asi to bude nejaky cerveny nebo zlaty, jeste ale nevim:-)

    jinak tenhle modry dobry, libi se mi, akorat teda tyhle barvy ve mne neevokuji Vanoce, ale spis uz Silvestra.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nakonec asi takový fialovostříbrnotřpytkatý od Catrice-název z hlavy nevím, protože ty jsi mě navnadila svým minulým líčením, hned nato mi mamča udělala vánoční šperky- hvězdičky na uši i krk taky fialovo stříbrné a jiný lak co by se k tomu lépe hodil nemám:-)

    OdpovědětVymazat
  4. zajímavá barva, ale na mě teda dosti výrazná

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný! :)
    Můj vánoční fsvorit je H&M - Spending Cash With Carl. <3 Dokonalý... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, mám doma podobný od Maybelline (snad to píšu dobře:D) je to hodně podobná barva.

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. na to jak mám modrou ráda, tak tahle se mi nelíbí na žádných fotkách a ani nevím proč. :-) před vánocema jsem měla nalakovanej Glittering Garland a ten jsem odlakovala den před Štědrým dnem s tím, že ráno si nalakuju Ruby Pumps. jenomže okolnosti byly takové, že jsem to vůbec nestihla, takže jsem byla u stromečku BEZ laku a Ruby Pumps jsem nalakovala až druhý den. docela jsem sebe sama zklama... ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. je naozaj krasny!
    Ja si neviem predstavit Vianoce bez cervenej na rukach:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat