Stránky

čtvrtek 1. prosince 2011

MAC Colour Ready Inspired

Pochopitelně to, co uvidíte na fotkách, není totéž, ale podobá se to. Pokud vás zajímají ofiko obrázky, tak najdete třeba na Temptalii. Bylo to překvapivě zdlouhavé, ale výsledek se celkem dá. Teď bych to udělala už zase trošku jinak, jenže když jedete podle nějakého obrázku a pak vidíte výsledek...v průběhu šminkování vás to třeba nenapadne nebo už to nelze předělat. Líčení jsem dělala pro moješminky.cz, ale protože se jen tak k podobnému stylu neodhodlám, přijde mi líto nedat i na blog ;o)






Na jaké fotky make-upu koukáte nejraději? A oblíbený vizážista, který vás inspiruje?

Abych odpověděla Color Beam, která se mě ptala, co bych si přála pod stromeček já...pochopitelně spoustu toho zdraví (hlavně pro ty nejbližší), trochu štěstí i lásky. Z materiálních statků chci především věci jako štětce, paletky, refilly, odrazové desky, lepší foťák, světlo (Daylight?!), absolvovat nějaké kurzy a takové blbůstky, co mi usnadní práci nebo mě třeba zase pošoupnou kupředu.

17 komentářů:

  1. Nádhera,dokonalé už jsem obdivovala dnes na facebooku, já miluju Lisu Eldridge je to kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
  2. Baruš, tobě by měli ruce pozlatit!

    OdpovědětVymazat
  3. toto sa ti podarilo.. palec hore! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nádhera a fotky jsou hezky prosvětlené :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle bych nedokázala, perfektní!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalé líčenie Baru! :O :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi víc než předloha, perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úplné umělecké dílo. Máš to krásně čisté! Mě se ale hlavně moc líbí obočí. Nad tvým obloukem pokaždé obdivně vzdychám!

    OdpovědětVymazat
  10. @Brigitte: Děkuji :o) Je fajn vědět, že máme fanoušky i na FB!

    @Jája: Děkuji! Kéž by...ale pořád je co zlepšovat. Tohle jsou jen takové první vlaštovky :/

    @Kiva: Děkuji ;o) Dlouho jsem o tobě neslyšela/nečetla!? Doufám, že zase budu.

    @viennettka: Děkuji :o) Jen mě mrzí, že to není víc do modra jako v předloze :(

    @sonidlo: Díky! Je to zvláštní s těma fotkama, protože na kopci máme skoro pořád mlhu, což ztěžuje focení :(

    @Monica+Yarisse: Děkuji kočky!

    @Noogeta: Děkuji. Dokázala bys, ono je to náročné spíš na trpělivost :D

    @B.: Děkuji @)->--

    @Zdenda: Díky ;o)

    @Adriana: Vážně? Já jsem původně vyhledala daleko menší obrázek, kde to vypadalo spíš černě...a teď mě ta modrá mrzí! Líbí se mi to víc v modré. Děkuji :o)

    @nuf: Děkuji moc. To obočí...však to víme, není to žádná sláva, jen je vyplněné ;o)


    Všem velký dík za komentáře! Jste zlaté ;o)

    OdpovědětVymazat
  11. jezis to je nadhera!!!
    jako nechapu, jak tohle delas!

    co se tyka inspirace, ja miluju lisu eldridge, nehlede na to, ze jeji anglictina je pro me hudba pro usi, miluju jeji dikci a barvu hlasu:-)

    (a taky ma bristkou kocku, ktera je tlustsi nez ta moje - dalsi duvod ji milovat:DD

    OdpovědětVymazat
  12. Také už jsem obdivovala na FB, je to úžasné! Já obdivuju tebe, Dianku a viennettku;-)

    OdpovědětVymazat
  13. no tak to je nádhera! opravdu dokonalé, jsi strašně šikovná a můj oblíbený vizážista jsi ty :D, ne fakt, máš vše krásně precizně udělané a nafocené.

    OdpovědětVymazat
  14. @Color Beam: No, já to dělám většinou rukama, šminkama a štětcema :D Jasně, tohle prostě nepřišlo hned, ale člověk to časem vypiluje. Byla spousta pokusů, které se ani nefotily, protože prostě za to nestály ;o)
    Lisu mám taky ráda a i se mi dobře poslouchá.

    @Dejnicka: Děkuji! Ono to na obdiv asi ještě není, no...ale třeba časem fakt dospěju do nějaké schopné fáze ;o)

    @lovelyhair: Haha :D Moc děkuji, mě to jako těší! Ale jak jsem psala, ještě to asi není to pravé ořechové...chtěla bych od sebe víc!

    OdpovědětVymazat